• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 10 آذر 1399
کد مطلب : 117347
+
-

ناامیدی از دولت حق مردم نبود

مردم با شرکت در انتخابات و رأی دادن که هنوز به خیلی چیزها امید دارند، نشان دادند که آماده همراهی با مسئولان هستند، ‌اما افزایش لجام گسیخته قیمت‌ها و فشار خرد‌کننده بر مردم، باعث ایجاد ناامیدی شد و این حق مردم نبود. اینکه ما امیدی به بهتر شدن وضعیت نداشته باشیم حقمان نبود. از دیگر مسئولان توقع داریم اقدامی کنند شاید از این بحران‌ها خارج شویم.
رئیسی از تهران 

  شغل‌های پرخطر در شهریار تعطیل نیستند
وقتی مسئولان اعلام می‌کنند که کرونا با کسی شوخی ندارد و تعطیلی گسترده لحاظ می‌کنند، چرا نظارت‌ها کافی نیست و شغل‌های پرخطر مانند اغذیه‌فروشی‌ها، چلوکبابی‌ها، رستوران‌ها، بستنی و آبمیوه، کله‌پاچه و امثال آن در شهریار، ملارد و فردیس تعطیل نیستند و هیچ‌کسبه‌ای خود را موظف به رعایت پروتکل‌ها نمی‌داند. از طرفی کسی هم مانع کارشان نیست.
قاسملو ازشهریار

  تلاش و همت بدون عمل فایده ندارد
مسئولان دائم صحبت از تلاش و همت می‌کنند که خیلی هم عالی است اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تلاش و همت نیاز به شجاعت و اراده دارد. نوعی رخوت و یاس حاکم است که برطرف شدن آن نیازمند اراده همگانی است. همین یاس فراگیر می‌تواند جامعه را به نابودی بکشاند. مردم و مسئولان فکری بکنند که این یاس و ناامیدی رخت بربندد.
قربانی از تهران

  تمدید اعتبار کارت‌های بانک رفاه حضوری است
در شرایط مرگبار کرونایی برای تمدید اعتبار کارت‌های بانکی رفاه باید حضوراً به بانک مراجعه کنید و اینکه می‌گویند خودکار تمدید می‌شود یا شعار است یا هنوز به مرحله عمل درنیامده است. درحالی‌که حقوقم در کارت بانک رفاه بود امکان خرید و برداشت وجه نداشتم و مجبور شدم حضوری به شعبه بانک رفاه مراجعه کنم که بسیار شلوغ بود و بسیاری از مردم هم پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کردند. لطفاً مسئولان بانک رفاه توجه کنند.
شاه اکبری از تهران 

  پمپ بنزین میرداماد دوباره فعال شود
مدتی است پمپ بنزین تقاطع میرداماد - ولیعصر تعطیل شده که مشکلات بسیاری برای شهروندان ایجاد کرده است. از مسئولان خواهشمندیم برای فعال‌سازی‌ مجدد این پمپ بنزین اقدامی کنند. 
سعیدی از منطقه آرارات میرداماد

پاسخ مسئولان
تاکسی‌های ونک-یوسف‌آباد موظف به رفتن تا مقصد هستند

روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «تاکسی‌های ونک به یوسف آباد قبل از ونک مسافران را پیاده می‌کنند» در ستون با مردم روز 8مهرماه پاسخ داده است: شکایت شهروند درخصوص خط یوسف آباد به ونک مورد بررسی قرار گرفت، تاکسیرانان ملزم به جابه‌جایی مسافر در مسیر مشخص شده خط (از مبدأ تا مقصد) هستند. لذا شهروندان گرامی می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف در ناوگان تاکسیرانی و موارد خارج از ضوابط ابلاغی، مراتب را با ذکر شماره کامل پلاک به سامانه 1888یا سامانه ثبت تخلفات در سایت 1888به آدرس htpp://1888.tehran.ir منعکس کنند و این سازمان را در امر نظارت هر چه بهتر یاری کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید