• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 9 آذر 1399
کد مطلب : 117226
+
-

فضای مجازی/ رجبلو کرونا را شکست داد


وحید رجبلو، ‌متولد ۱۳۶۶، کارآفرین ایرانی و بنیانگذار استارتاپ (توانیتو) است. او که تنها ۲درصد بدنش توانایی حرکت دارد، توانسته است بیش از ۲۰۰ سایت را طراحی کند. وی در سال ۱۳۹۹ توسط کمیته غیرانتفاعی بین‌المللی جوانان جهان (Junior Chamber International) به‌عنوان یکی از ۱۰ چهره تأثیرگذار در دنیا شناخته شده‌است. این برای نخستین‌بار است که یک ایرانی در جمع جوانان تأثیرگذار جهان قرار می‌گیرد. رجبلو که در توییتر هم بسیار فعال است چند روزی است به کوویدـ۱۹ مبتلا شده و اکنون با این نوشته خبر از شکست این بیماری منحوس داده است: «سلام دوستان. این توییت را خودم براتون می‌زنم. عکس خوبی الان ندارم که منتشر کنم. فقط خواستم بگم حالم خوبه و به‌زودی با یک پست پرانرژی براتون از خودم و این چند روز که گذشت میگم. امیدوارم خیلی نگرانتون نکرده باشم. »

خودروهای اسطوره فوتبال

دیگو مارادونا، علاوه بر اینکه در دوران بازیکنی‌اش مشهور و خبرساز بود، بعد از خداحافظی با زمین سبز هم همیشه در صدر اخبار بود؛ از اعتیاد گرفته تا تغییر تیم‌هایی که مربی‌شان می‌شد و زندگی شخصی. مارادونا عاشق کارها و حرکات عجیب بود. حالا بعد از مرگ او، صفحه‌ای اینستاگرامی خودروهای او را به نمایش گذاشته است. این خودروهایی که می‌بینید متعلق به مارادونا بوده و او با این خودروها همیشه سعی داشته چهره خبرسازی از خودش معرفی کند.

نوبت اینترنتی بگیرید و خون اهدا کنید

سازمان انتقال خون در پیامی اینستاگرامی نوشت: «از مردم می‌خواهیم در ماه‌های باقیمانده سال به‌صورت مستمر و در بازه‌های زمانی مختلف برای اهدای خون به مراکز انتقال خون سراسر کشور مراجعه کرده و از اهدای خون به‌طور هیجانی و در یک بازه زمانی خودداری کنند. تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مراکز انتقال خون کشور رعایت می‌شود و تمامی وسایل و تجهیزات استفاده شده در پروسه اهدای خون و پلاسما استریل و یکبار مصرف هستند.» این سازمان همچنین از مردم خواست برای تلف نشدن وقت، اقدام به اخذ نوبت اینترنتی اهدای خون کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید