• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 3 آذر 1399
کد مطلب : 116639
+
-

رویدادهای فرهنگی و هنری/ شرایط حضور ناشران در نمایشگاه کتاب تهران


ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران باید برای کنترل اطلاعات کتاب‌های خود به سامانه مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه و نسبت به اعلام وصول کتاب‌ها اقدام کنند. به گزارش همشهری، مؤسسه خانه کتاب در آخرین اطلاعیه پیش از ثبت‌نام ناشران برای شرکت در نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعلام کرده ناشران علاوه بر افتتاح حساب در بانک صادرات باید تا پایان سال‌جاری مجوز معتبر داشته باشند. زمان ثبت‌نام نیز به‌زودی اعلام می‌شود.

«من، زهره» برگزیده جایزه فیلم

فیلم‌ سینمایی «من، زهره» در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی خود موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بلند سینمایی از جشنواره فیلم‌های مستقل «سیمفست» رومانی شد. به گزارش همشهری، «من، زهره» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیامک ابراهیمی و نویسندگی نیکو بستانی که پیش از این در جشنواره دوربان آفریقای جنوبی حضور پیدا کرده بود، در دومین حضور بین‌المللی خود موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بلند از جشنواره فیلم سیمفست simfest رومانی شد. سیمفست امسال به‌دلیل شرایط کرونا به‌صورت برخط (آنلاین) برگزار شد.

مهدی آزادی برنده قورباغه طلایی «کمراایمیج»

جایزه قورباغه طلایی جشنواره «کمراایمیج» لهستان در شاخه بهترین مستند کوتاه، به مهدی آزادی برای فیلمبرداری «یک اسب بیشتر از یک انسان خون دارد» رسید. به گزارش همشهری، بیست و هشتمین دوره جشنواره «کمراایمیج» Camerimage که تخصصی‌ترین جشنواره فیلمبرداری جهان محسوب می‌شود، امسال بین روزهای ۱۴ تا ۲۱ نوامبر ۲۰۲۰ در شهر تورون لهستان برگزار شد و در نهایت مهدی آزادی برای فیلمبرداری یک اسب خون بیشتری از انسان دارد ساخته ابوالفضل طالونی موفق به کسب جایزه قورباغه طلایی در شاخه بهترین مستند کوتاه شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید