• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 3 آذر 1399
کد مطلب : 116619
+
-

مصرف پروتئین‌ رؤیا شده است


با گرانی‌های کم سابقه که احدی هم برای رفع آن تلاش واقعی نمی‌کند خوردن پروتئین به‌خصوص گوشت، مرغ و ماهی ‌رؤیا شده است. لبنیات هم با روند قیمتی که دارد به‌زودی حذف می‌شود و بعد از کرونا مردمی خواهیم داشت که همگی دچار سوء تغذیه هستند و از فرط بیماری حتی اگر اوضاع درست شده باشد توان زیست درست و حسابی نداشته باشند.
کافی از تهران 

   برنامه‌های صداوسیما بیهوده و ضعیف است
در شرایطی که تلاش می‌شود مردم را در خانه‌ها نگه دارند که البته با بی‌نظمی در تعطیلی‌ها کاری نشدنی است، می‌شد از ظرفیت صدا و سیما حداقل برای در خانه نگه داشتن میانسالان و دورکاران و بچه‌ها استفاده کرد که متأسفانه این ظرفیت استفاده نمی‌شود. برنامه‌ها شعاری، تکراری، کلیشه‌ای، بیهوده، تبلیغاتی و به درد نخور هستند و اغلب کسانی که منزل هستند سرشان با ماهواره و اینترنت گرم است.
رشیدی از همدان 

   شهر تعطیل نبود خلوت‌تر بود
معلوم نیست چه وضعی ایجاد شده که شهر تهران تا این اندازه شلوغ و پرترافیک است. قبل از اعلام رسمی محدودیت‌های شدید کرونایی با وجود باز بودن همه جا این میزان ترافیک و شلوغی در شهر مشاهده نمی‌شد. مسئولان بررسی کنند که چه می‌کنند و پاسخگوی مردمی باشند که همه‌‌چیزشان را اندک اندک می‌بازند.
معصومی از تهران

پاسخ مسئولان
زوج و فرد شدن مترو عملی نیست

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان شلوغی بیش از اندازه متروی تهران در ستون با مردم روز 20آبانماه پاسخ داده است: به اطلاع می‌رساند پیشنهاد استفاده از مترو با درنظر گرفتن شماره‌های زوج یا فرد کارت ملی مسافران به‌منظور جلوگیری از تجمع و ازدحام جمعیت در قطارها به هیچ وجه صحیح نیست. امید است که با پرداخت‌های بموقع بودجه‌های مصوب توسط دولت به شرکت بهره‌برداری متروی تهران، کمبود واگن در شبکه متروی تهران برطرف گردد. شرکت مترو به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با تشکیل ستاد مقابله با کرونا  این شرکت برای حفظ سلامتی مسافران محترم اقدامات مناسب و قابل توجهی در ایستگاه‌ها و قطارها انجام داده که می‌توان به کاهش سر فاصله حرکت قطارها در خط2 از 3.5دقیقه به 3و در خط3 از 7دقیقه به 6 اشاره کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید