• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 29 آبان 1399
کد مطلب : 116258
+
-

فضای مجازی/ حضور خانواده استاد شجریان بر سر مزارش

 
خانواده استاد شجریان در چهلمین روز درگذشت او بر سر مزارش حضوریافتند. این در حالی بود که به علت شیوع کرونا از حضور مردم بر مزار استاد جلوگیری شد. همچنین، دیروز در چهلمین روز درگذشت استاد شجریان،  همایون شجریان، در پستی  اینستاگرامی نوشت: «منزل پدر که می‌رفتم، بر حسب عادت و علاقه با سازهایی که در خانه بود کلنجار می رفتم و او با همان لبخند مخصوص به خود که انگار می‌گفت هنوز هم پی بازیگوشی هستی بابا، نگاه می‌کرد. اکنون چهل روز گذشته ست و پَرِ آوازم شکسته ست بابا، اگر اجازه دهی با همان پنجه الکن و مضراب‌های ناتوانم، با عاشقانت همراه شوم. بگذار برایت بچگی کنم، شاید برایم لبخندی بزنی. به یاد آن روزها که آرام جانم بودی... بزرگان نیز می‌بخشند به احساس.»

حال اکبر عبدی مساعد است

صفحه اینستاگرامی سینما نوین با انتشار عکسی از اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون نوشت: «در پی شایعات اخیر پیرامون ابتلای اکبر عبدی، بازیگر با سابقه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران به ویروس کرونا، لازم به ذکر است که این بازیگر هفته گذشته تنها یک روز برای جاگذاری فنر در قلبش در بیمارستان
 بستری شد.»

طبیعت پاییزی خرم‌آباد

خرم آباد پر از خیابان‌های زیباست که در هر فصلی زیبایی‌های خودش را دارد. صفحه اینستاگرامی طبیعت ایران، در یکی دیگر از عکس‌های طبیعت‌گردی‌اش، عکسی از شهر خرم‌آباد منتشر کرده و نوشته است: «اینجا خیابان شهدا در خرم آباد است. کدام خیابان شهر شما این شکلی است؟»

این خبر را به اشتراک بگذارید