• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 29 آبان 1399
کد مطلب : 116199
+
-

حرف من!

خوبی‌های مدرسه‌‌ی آنلاین

خوبی‌های مدرسه‌‌ی آنلاین

امسال به علت شیوع ویروس کرونا، مدارس آنلاین است، البته ما عادت داریم، چون سال پیش هم ماه‌های آخر سال آنلاین بود. می‌خواهید رازی را بهتان بگویم؟ من از مدرسه‌ی آنلاین خیلی خوشم می‌آید. دوتا دلیل هم دارم. یکی این که اگر حوصله‌ی درس‌خواندن داشته باشی می‌نشینی سر کلاس، ولی اگر حوصله نداشته باشی لپ‌تاپ‌ را روشن می‌کنی، می‌روی سر کلاس، برای معلم حاضر می‌فرستی و بعد می‌خوابی! البته این روش همیشه جواب نمی‌دهد. یک‌بار معلم میکروفنم را روشن کرد. (در اپلیکیشن ما وقتی معلم میکروفن کسی را روشن کند، آن دانش‌آموز می‌تواند صحبت کند و نیازی نیست خودش هم میکروفن را روشن کند.) و بعد هم ازم سؤال کرد و به جای جواب سؤال، خرررررر و پفففففف شنید. تا چند‌وقت بچه‌ها مسخره‌ام می‌کردند! معلمم این خبر را گذاشت کف دست مدیر، مدیر گذاشت کف دست بابایم، بابایم هم گذاشت کف دست مامانم حالا من ماندم و مامانم و...
دلیل دومم هم این است که موقع امتحان‌ها کتاب را جلویت باز می‌کنی و شروع می‌کنی به جواب‌دادن. این آمار جالب را از کلاس ما بخوانید:
ترم اول سال پیش که مدارس باز بود، نمره‌های درس علوم کلاس ما این‌طوری بود: ۲۰، ۱۹، ۱۶، ۱۹.۵، ۱۴، ۱۲ و... ترم دوم که مدارس آنلاین بود نمره‌های علوم این‌طور شد: ۲۰، ۲۰، ۲۰، ۲۰، ۱۹.۵، ۱۸.۵ و... بعد هم بچه‌ها گفتند ما تقلب نمی‌کنیم. درس خواندیم نمره‌مان بالا رفت!
اگر حساب و کتابتان خوب باشد، وقتی به این آمار نگاه کنید دهانتان اندازه‌ی گردن زرافه باز می‌شود. اگر آن‌قدر باز نشد باید این حقیقت تلخ را قبول کنید که ریاضی‌تان ضعیف است!
امیرحسین جوادی
۱۳ساله از مشهد

این خبر را به اشتراک بگذارید