• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 28 آبان 1399
کد مطلب : 116078
+
-

فضایی‌ها در تهران

پرواز بشقاب‌پرنده‌ها، تهران را به لیست شهرهای میزبان اشیای مرموز اضافه کرد

حوادث
فضایی‌ها در تهران

شاهرخ شانجانی  

تهران در دنیا به خیلی چیزها معروف است، اما کمتر کسی می‌داند که در دنیای بشقاب‌پرنده‌ها هم شهرتی بی‌نظیر دارد.
بشقاب‌پرنده‌های (یوفوهای) تهران که چندین منبع معتبر حضور آنها را تأیید کرده‌اند، یکی از معروف‌ترین برخوردهای مستقیم تاریخ با پرنده‌های مرموزی هستند که بسیاری آنها را فرازمینی و بسیاری پرنده‌های طبقه‌بندی شده ابرقدرت‌ها می‌دانند. این اشیا، هرچه که باشند، ناشناس هستند. یوفوهای تهران حدود ساعت 11شب 28شهریور 55 در شمال‌شرق تهران ظاهر شدند. تماس‌های مردمی با برج مراقبت فرودگاه، مقامات را در جریان گذاشت و نیروی هوایی، به 2فانتوم در پایگاه همدان ماموریت داد برای بررسی وضعیت به سمت تهران پرواز کنند. خلبان‌ها جسمی نورانی را مشاهده‌ کردند که نه‌تنها بسیار سریع‌تر از سرعت نور بود که می‌توانست در یک لحظه، از نقطه‌ای به نقطه دیگر برود. آنها یک جسم مادر را مشاهده کردند که نقاط نورانی کوچک‌تری از آن جدا می‌شد. وقتی که جنگنده‌ها به این نقاط نزدیک می‌شدند، تمام سیستم‌های الکترونیک آنها دچار اختلال می‌شد.
خیلی زود خبر این یوفوها به سراسر دنیا رسید ‌و‌ رسانه‌ها به آن پرداختند. مسئله امنیتی هم شد ‌و‌ حتی وزارت دفاع آمریکا تیمی را برای تحقیق به ایران فرستاد.
اهمیت یوفوهای تهران این است که برخلاف بسیاری موارد، تیمی از حرفه‌ای‌ها آن را تأیید کرده‌اند و‌ فقط ادعای مردم عادی مطرح نیست. این پرنده‌ها را 4خلبان آموزش‌دیده نظامی، مسئول مراقبت برج کنترل فرودگاه مهرآباد‌ و 12همکار او مشاهده کرده‌اند و به‌همین‌خاطر یوفوهای تهران اهمیتی جهانی دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید