• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 26 آبان 1399
کد مطلب : 115915
+
-

با مردم / طلاق در زندگی‌های بالای 29سال یعنی نابودی خانواده

با مردم / طلاق در زندگی‌های بالای 29سال یعنی نابودی خانواده


در خبرها می‌خواندم که در سال 7هزار و 264زوج که سابقه زندگی بیش از 29سال داشته‌اند، از یکدیگر جدا شده‌اند، آیا این آمار طلاق‌ها معنایی جز نابودی بنیان خانواده در سایه نبود سیاستگذاری‌های درست در بخش‌های مختلف دارد؟
ایمانی از تهران 

  درختکاری در پاکدشت فراموش شده است
توسعه فضای سبز با کاشت درخت در زمین‌های بدون استفاده یک نیازحیاتی است. وقتی کاشت درخت که دارای منافع زیادی است، امکانپذیرباشد، چه دلیل ومانعی است که مدیریت شهری ازاین اقدام بسیارمهم دریغ کند.
امینیان از پاکدشت

  پست‌های حفاظتی و امنیتی نیروی انتظامی افزایش یابد
میادین، پارک‌ها و خیابان‌ها حتی خیابان‌های اروپایی هم خالی از حضور پلیس نیست. به جای به‌کارگیری پلیس برای جریمه، مقداری به تعداد  پلیس برای حفاظت بیفزایید تا  افزایش بزهکاری‌ها و افزایش استفاده از سلاح سرد کنترل شود.
رهبرعلی رنجبر خلخالی از تهران 

   2 عدد گوجه در بندرعباس 4600تومان 
بندرعباس و جنوب کشور جزو قطب‌های تولید گوجه فرنگی است، چرا من به‌عنوان شهروند بندرعباسی باید 2 عدد گوجه را به مبلغ 4هزار و 600تومان بخرم؟ واقعا این چگونه مدیریتی است که محصول تولیدی استان خودم به این قیمت به‌دست من می‌رسد؟ آیا گوجه‌ها را در شهر خودمان دپو کنیم شایسته است؟
زرگر از بندرعباس

  آیا دستفروشان مشمول تعطیلی ساعت 18نیستند
می‌دانیم که وضعیت اقتصادی خوب نیست و دستفروشان هم دنبال لقمه‌ای نان هستند، ولی آیا تعطیلی ساعت 18نباید مشمول این قشر بشود درحالی‌که کسبه که کلی عوارض و مالیات می‌دهند مجبورند راس ساعت 18تعطیل کنند. کافی‌است سری به خیابان های ولی عصر و سلسبیل در تهران بزنید تا متوجه شوید.
شهریاری از تهرا ن 

  از صادرکردن سیب‌زمینی نگرانیم
گویا قرار است سیب‌زمینی‌های ایران را به کشورهای همسایه صادر کنند. با تجربه تلخی که از صادرات تخم‌مرغ و گوجه برایمان باقی گذاشتند نگرانیم که این قوت غالب بخشی از مردم هم به سرنوشت گوجه و تخم مرغ دچار شود. آیا تضمین می‌کنند که این وضع ایجاد نشود و با صادرات واقعی، سیب‌زمینی کاران زحمتکش نیز به حق خود برسند؟
علی‌آبادی از ورامین

   آیا تاکسی هوایی واقعا اولویت امروز جامعه است؟
کسی منکر ادامه فعالیت‌های سازنده در کشور نیست ولی اعلام خبر راه‌اندازی تاکسی هوایی در شرایطی که همه منتظر خبرهایی از واکسن و درمان کرونا یا توزیع کالای ارزان و کمک هزینه هستیم نشان می‌دهد که اولویت مسئولان چیست و چرا کرونا جمع نمی‌شود؟
اینانلو از تهران 

  تعطیلی شهرهای بزرگ واقعا اینقدر سخت است
اینکه مسئولان در مورد تعطیلی شهرهای بزرگ این همه تعلل می‌کنند نشان از ناتوانی آنان در تامین مالی و نیز جمع بندی سایر ابعاد این تعطیلی است. درحالی‌که تمام دنیا از این روش استفاده می‌کنند چرا نباید در مورد ایران این روش اعمال شود؟
مولوی از تبریز

   جلوی ساخت‌وساز در خارج بافت روستاها را بگیرند
متأسفانه ساخت‌وساز بنا و ویلا خارج از حوزه بافت روستاها با مجوز و بی‌مجوز ادامه دارد و در این شرایط بحرانی کرونا این روند تشدید شده و کسی نیست جلوی این روال را بگیرد. بعد از مدتی آن بناهای تازه ساز به روستا ارجحیت پیدا کرده و آب و برق و گاز روستا در فشار قرار می‌گیرد که نمونه آن کم آبی شدید در روستای محل سکونت ماست. مسئولان کمی به‌خودشان بیایند و جلوی این روند را بگیرند.
کیانی از همدان

  کوچه‌های خانی آباد انباشته از زباله
مسئولان شهرداری که شبانه روز برای تحقق رؤیای شهر استاندارد تلاش می‌کنند کمی هم به جنوب شهر نگاه کنند که در تحقق این‌رؤیا سهمش اندک نیست. از مسئولان تقاضا می‌کنم به‌طور سرزده به خانی آباد سر بزنند و ببینند که چگونه در میان زباله‌های انباشته شده درکوچه‌های خانی‌آباد زندگی می‌کنیم. درحالی‌که مدام هم فیش عوارض و پسماند می‌پردازیم.
احمدی از تهران 

  پیامک‌های سفرهای نوروزی خبر از ایام بدون کرونا دارند؟
این روزها مدام پیامک‌های تخفیف سفر به کیش و دیگر شهرها در بهمن و نوروز می‌آید، آیا آژانس‌های مسافرتی از چیزی خبر دارند که مردم از آن بی‌خبرند؟ بر چه اساسی تبلیغ سفر می‌کنند و حتی جایزه و قرعه کشی قرار می‌دهند، درحالی‌که قرار است طرح‌های آمد و شد در کشور اجرا شود. آیا نباید کسی جلوی ارسال این پیامک‌ها را بگیرد؟
داوودی از کرج

   مسئولان چرا خبر از ایجاد قبرستان‌های جدید می‌دهند
آیا مسئولان فکر می‌کنند ما نگران پس از مرگ و دفن اجسادمان هستیم؟ ذره‌ای آنچه بر سر جسدمان می‌آید مهم نیست. بهتر است در زمان حیات، به فکر نیازهای ما باشند پس از مرگمان پای خودمان.
عبادی از تهران

  آیا مردم باید از خوردن شیر هم محروم شوند
پس از گرانی اقلام مختلف و نوسانات ارزاق عمومی حالا نوبت به شیر رسیده است؟ آیا رواست که شیر بدون لاکتوز را پیرزنی که حساسیت لاکتوز دارد و نمی‌تواند شیر معمولی بخورد به قیمت 12هزار تومان بخرد و این همان شیری است که فروردین‌ماه امسال 3850تومان بود؟ چه بلایی قرار است سر ما در بیاورید؟
فرهادی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید