• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 25 آبان 1399
کد مطلب : 115791
+
-

دوستان دور هم جمع می‌شوند

قسمت ویژه سریال «فرندز» سرانجام نیمه اول 2021جلوی دوربین می‌رود

دوستان دور هم جمع می‌شوند

آرش نهاوندی- روزنامه نگار

سرانجام پس از ماه‌ها تعویق و انتظار هواداران، سریال«فرندز» در اوایل سال 2021جلوی دوربین خواهد رفت. به گزارش ورایتی و ددلاین، ماتیو پری، بازیگر نقش چندلر در سریال فرندز، در صفحه توییتر خود اعلام کرد که فیلمبرداری از قسمت ویژه‌ای از این سریال با عنوان «تجدید دیدار فرندز» در شانزدهم‌ماه مارس سال 2021(26اسفند 1399)آغاز می‌شود. فیلمبرداری از این قسمت ویژه قرار بود در ‌ماه اوت(مرداد 1999) آغاز شود. این قسمت ویژه به‌منظور گرامیداشت بیست‌وپنجمین سالگرد سریال فرندز ساخته می‌شود که با توجه به تعویق ساخت آن، در موعد مقرر یعنی بیست‌وپنجمین سالگرد فرندز، جلوی دوربین نخواهد رفت. ساخت تجدید دیدار فرندز، به‌دلیل اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود. به گزارش اینترتینمنت ویکلی، کالیفرنیا، ایالت محل ساخت سریال فرندز، در مدت چند‌ماه اخیر از مراکز اصلی شیوع کرونا بوده و به‌دلیل متوقف شدن ساخت تمام سریال‌ها و فیلم‌ها در این ایالت طی ماه‌های گذشته و لزوم رعایت سفت و سخت پروتکل‌های مربوط به پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، آغاز فیلمبرداری قسمت ویژه فرندز چندین‌بار به تعویق افتاده است. به گفته سازندگان فرندز، این قسمت که تجدید دیدار فرندز نام گرفته، با سریال اصلی فرندز ارتباط موضوعی و داستانی ندارد و خود یک قسمت مجزا با داستانی جداگانه است. براساس اخبار انتشاریافته، مدت زمان این قسمت ویژه یک ساعت خواهد بود. این قسمت ویژه فرندز به جای نتفلیکس از شبکه «اچ بی‌او مکس» پخش خواهد شد.
 ماتیو پری که پیش‌تر در برخی گزارش‌ها از غیبتش در قسمت تجدید دیدار فرندز اخباری منتشر شده بود، با انتشار متنی در توییتر به‌طور غیرمستقیم حضور خود در قسمت ویژه فرندز را تأیید کرد. او در اکانت توییتر نوشت: «به‌نظر می‌رسد 2021سال پرکاری برای ما باشد. من به پرکاری علاقه دارم.» این توییت پری 100هزار بار لایک خورد و ریتوییت شد.

آخرین اخبار فرندز در اینستاگرام جنیفر آنیستون
اخبار و شایعات پیرامون ساخت قسمت ویژه سریال فرندز با نام تجدید دیدار فرندز زمانی جنبه واقعیت به‌خود گرفت که سال گذشته جنیفر آنیستون، عکس خود را همراه تعداد دیگری از بازیگران فرندز در اینستاگرام انتشار داد. این پست اینستاگرامی که با زیرنویس «دارد اتفاق می‌افتد» انتشار یافته بود، برای بسیاری از مخاطبان سریال‌های تلویزیونی، به معنای آغاز ساخت قسمت جدیدی از سریال فرندز تعبیر شده بود. این پست، 5ساعت و 15دقیقه پس از انتشار، یک‌میلیون فالوئر جدید برای جنیفر آنیستون در اینستاگرام به ارمغان آورد. از آن زمان به بعد جنیفر آنیستون با انتشار تصاویر پشت صحنه این سریال در صفحه اینستاگرام خود، فالوئرها و هواداران خود را در جریان چند و چون پیرامون ساخت قسمت ویژه فرندز قرار داده است.
جنیفر آنیستون در گفت‌وگو با ددلاین نیز اعلام کرده که من تلاش می‌کنم نیمه پر لیوان را نگاه کنم و به این نتیجه برسم که تأخیر این سریال به‌دلیل شیوع کرونا اتفاق خیلی خوبی برای ما بوده؛ چراکه به‌دلیل این تأخیر، زمان بیشتری خواهیم داشت تا قسمت مهیج‌تر و بامزه‌تری نسبت به سایر قسمت‌های اصلی سریال فرندز بسازیم. ما هیچ جایی نخواهیم رفت و شما نمی‌توانید از شر سریال فرندز خلاص شوید. شما همیشه در طول تمام زندگی خود همراه ما خواهید بود. دیوید شوئیمر، از بازیگران سریال فرندز که پیش‌تر ابراز امیدواری کرده بود که قسمت تجدید دیدار فرندز در سال 2020ساخته شود، نیز در گفت‌وگو با اینترتینمنت ویکلی به این مسئله اشاره کرده که ما امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر فیلمبرداری قسمت ویژه را آغاز کنیم، اما واقعیت این است که زمانی این کار را انجام خواهیم داد که به این نتیجه برسیم همگی از نظر جسمانی در برابر ابتلا به ویروس کرونا ایمن خواهیم بود. ما تمایل داریم که قسمت ویژه را بسازیم و بر این باوریم که این قسمت درنهایت ساخته خواهد شد، اما مسئله اصلی این است که ایمن‌ترین زمان برای این کار چه زمانی است؟

همه بازیگران فرندز در نقش خود بازی می‌کنند
بازیگران این سریال قرار نیست در نقش شخصیت‌های اصلی سریال فرندز بازی کنند، بلکه آنها قرار است در تجدید دیدار فرندز در نقش خود ظاهر شوند. «اچ‌بی‌او مکس» نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده است: «به‌منظور رفع هرگونه سوءتفاهمی درباره اینکه موضوع قسمت ویژه فرندز درباره چیست، ما به‌طور واضح اعلام می‌کنیم که این قسمت قرار نیست یک قسمت جدید از سریال اصلی فرندز باشد و بازیگران این قسمت نیز قرار نیست در نقش شخصیت‌های محبوب‌شان بازی کنند، بلکه قرار است در نقش خودشان ظاهر شوند.»
قسمت ویژه تجدید دیدار فرندز را بن وینستون، نویسنده برنامه نمایش«دیر هنگام» به همراه جیمز کوردن کارگردانی خواهد کرد. مارتا کافمن و دیوید کرین، خالقان سریال اصلی فرندز نیز در ساخت این قسمت ویژه مشارکت خواهند داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید