• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 20 آبان 1399
کد مطلب : 115376
+
-

فضای مجازی/ برای اینکه بگویم ما دروغگو نیستیم


ابوالفضل جلیلی، کارگردان سینما در صفحه اینستاگرامش خاطره‌ای از دوره‌ای که در فرانسه بوده را تعریف کرده است. او در آن دوره برای شرکت در جشنواره ساندنس برای فیلم «رقص خاک»، برگزیده و از او خواسته می‌شود که به آمریکا برود. وقتی جلیلی به سفارت آمریکا در فرانسه برای اخذ ویزا مراجعه می‌کند و می‌گوید که کارگردان است و می‌خواهد برای جشنواره ساندنس آمریکا به آن کشور برود، کارمند سفارت به او می‌گوید ایرانی‌ها دروغگو هستند. او برای اثبات خلاف این ادعا در تکاپوی زیاد با بردن صفحه روزنامه فرانسوی که عکس او را با مصاحبه‌ای در همان روز منتشر کرده بود ادعای دروغگو نبودن ایرانی‌ها را ثابت می‌کند و در اعتراض ویزا را هم نمی‌گیرد.

شوخی با عکس‌ها

صفحه اینستاگرام «بلک‌اند وایت» در اقدامی طنزگونه برخی از عکس‌های کاربران را با فتوشاپ تغییر می‌دهد که مورد استقبال در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. در آخرین شوخی با عکس کاربری، وقتی کاربر از او خواسته تا اردک دست دوستش را نوازش کند او پسر را درون دریاچه و در کنار اردک‌ها قرار داده است.

خودمان مراقب خودمان باشیم

رئیـس دانشــگاه علـمی‌-کاربــردی واحد48تهران در صفحه توییترش در واکنش به افزایش تعداد قربانیان کرونا در کشور با انتشار عکسی درخواست کرده که خودمان مراقب خودمان باشیم. ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی، حداقل کاری است که ما به‌عنوان شهروند می‌توانیم در کنترل این بیماری خطرناک ایفا کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید