• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 17 آبان 1399
کد مطلب : 114999
+
-

فضای مجازی/ خرید لپ‌تاپ برای دانش‌آموزان نیازمند


پرویز پرستویی که پویشی با سازمان خیریه «بچه‌های سیب سرخ» در اینستاگرام برای خرید لپ‌تاپ برای دانش‌آموزان نیازمند راه انداخته بود، از اتمام خرید 34لپ‌تاپ با کمک خیران خبر داد. پرستویی در این‌باره نوشت: «ما «بچه‌های سیب سرخ» تعهد کردیم ۳۴دانش‌آموز را که امکان فراهم کردن (گوشی و تبلت) ابزار آموزش مجازی ندارند، خوشحال کنیم.»

   انتقاد مهران احمدی از وزیر بهداشت

در پی ابلاغ دستور وزیر بهداشت به صداوسیما مبنی بر اینکه ساخت و تولید فیلم و سریال در این سازمان بلامانع است، مهران احمدی، بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرامش نوشت: «حسرت در آغوش گرفتن فرزندانمان به دلمان مانده. حسرت دیدار مادران و پدرانمان از ترس اینکه آنها مبتلا نشوند بر جگرمان آتش زده. شما چه می‌دانید هنر بازیگری و سینما چیست و چه خطراتی دارد که اینگونه اظهارنظر عالمانه می‌کنید.»

   تست کرونا  از کودکان

نشنال جئوگرافیک در صفحه اینستاگرامش عکسی از تست کرونا از کودکی در نیوجرسی آمریکا منتشر کرده است. آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا یکی از مهم‌ترین اخبار و نگرانی‌های مقامات آمریکایی را به‌خود اختصاص داده است.

    سایه جنگ و ویرانی بالای سر مردم بی‌گناه

رضا دقتی، عکاس، عکسی از مراسم سوگواری مادری بالای جنازه پسرش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «مراسم خاکسپاری اورکسان، یک نوجوان 16ساله که در باغ‌شان انار می‌چید و در اثر بمباران ارمنی‌ها (در جنگ قره‌باغ)در شهر ترتر مورد اصابت موشک قرار گرفت و کشته شد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید