• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 15 آبان 1399
کد مطلب : 114873
+
-

پلیس تهران: علی دایی فرقی با سایر شاکیان ندارد

به‌دنبال حواشی مطرح شده پس از انتشار خبر دستگیری سارق گردنبند علی دایی، پلیس به این حواشی پاسخ داد.
به‌گزارش همشهری، هفته گذشته بود که انتشار فیلم سرقت گردنبند علی دایی توسط جوان زورگیر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و بازتاب گسترده‌ای داشت. زمان زیادی از وقوع این سرقت نگذشته بود که پلیس اعلام کرد سارق دستگیر شده است. خبری که حاشیه‌هایی را ایجاد کرد، چرا که برخی معتقد بودند این سارق چون از چهره‌ای مشهور سرقت کرده بود خیلی زود دستگیر شده است.
روز گذشته سرهنگ علی صباحی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ ضمن پاسخ به این حواشی گفت: حدود 3 روز بعد از وقوع سرقت از علی دایی مأموران پلیس سارقی را دستگیر کردند. مطابق معمول سارق به مقر پلیس منتقل شد و  تحت بازجویی قرار گرفت که در بازجویی‌ها به سرقت از دایی نیز اعتراف کرد.
صباحی ادامه داد: بررسی سوابق متهم نشان داد که متهم پیش از این 5 سال در زندان بوده و سوابق متعدد مربوط به سرقت را در پرونده‌اش دارد.
وی در مورد برخی انتقادات مطرح شده از پلیس در این خصوص گفت: متأسفانه در برخی خبرها موضوع طوری مطرح شد که گویا پرونده به شکل ویژه و جدا از دیگر شاکیان بررسی شده است؛ درحالی‌که اینطور نبوده و از نظر پلیس هیچ فرقی بین شهروندان وجود ندارد. اگر فردی مرتکب جرمی هم شود از نظر پلیس تفاوتی میان شناخته شده بودن یا نبودن وی وجود ندارد. در مورد پرونده آقای دایی هم این موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت و اتفاقا این سارق به سبب سرقت دیگری که انجام داده بود از چند روز قبل از سرقت از آقای دایی نیز تحت تعقیب پلیس قرار داشت و هنگام دستگیری هم مأموران ابتدا نمی‌دانستند که فرد دستگیر شده سارق گردنبند آقای دایی است و در جریان بازجویی‌ها و کسب شواهد متوجه آن شدند.
به‌گفته وی هم‌اکنون متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات برای دستگیری همدستش ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید