• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 15 آبان 1399
کد مطلب : 114864
+
-

با مردم

  انتخابات آمریکا چرا مهم است درحالی‌که تحریم‌ها مهم نیست
درحالی‌که مسئولان مدام عنوان می‌کنند که تحریم‌های ظالمانه آمریکا کمترین اهمیتی ندارد، چرا انتخابات آنها آنقدر مهم است که همه رسانه‌های رسمی و فضای مجازی پر از اخبار آنهاست.
دانیالی از تهران 

  برنامه‌های صدا و سیما تکراری و خسته‌کننده است
در شرایطی که به‌دلیل کرونا و گرانی اینترنت سرگرمی دیگری جز تماشای تلویزیون نداریم، برنامه‌های صدا و سیما تکراری و خسته‌کننده است و سریال‌ها مناسب و جذاب نیست. در مناسبت‌های عزا که یک فیلم سینمایی نمایش داده نمی‌شود و مدام برخی سریال‌ها را تکرار می‌کنند. در ایام شادی هم فقط مولودی‌های شبه عزاداری و فیلم‌ها و سریال‌های غیرجذاب و تکراری. حتی نوشته‌ها و متن‌هایشان هم تکراری است. واقعا این چه وضعی است؟
چایچی از گیلان

  مردم برای تدفین همراه درگذشتگان نیایند
هیچ حالی بدتر از دقایقی نیست که مجبوریم همراهان درگذشتگان رابا اشک و آه از در بهشت زهرا برگردانیم. واقعا تحمل این وضع برای ما هم سخت است. مردم شرایط را درک کنند و همچنان برای دفن درگذشتگان خود به بهشت زهرا نیایند.
از پرسنل بهشت‌زهرا

  صف‌های طولانی گاز مایع در نهبندان
نهبندان در استان خراسان جنوبی گاز کشی شده اما عده‌ای نتوانسته‌اند از این نعمت برخوردار شوند. زیرا برای گازکشی 5میلیون تومان نیاز است که با وضعیت کنونی و توان اقتصادی مردم حتی اگر قسط بندی شود همخوانی ندارد، به همین دلیل همه روزه شاهد تشکیل صف‌های طولانی برای دریافت گاز مایع هستیم که مسئولان تاکنون نتوانسته‌اند به هیچ شکلی آن را ساماندهی کنند.
زیراچی از نهبندان بیرجند

  خبری از سهمیه بنزین راننده‌های آژانس نشد
به‌رغم وعده چند باره درخصوص سهمیه بنزین راننده‌های آژانس و ثبت‌نام آنها با دریافت 25 تا 30هزار تومان هنوز خبری از اختصاص سهمیه به تعدادی از این قشر نشده است. در این بحبوحه کرونا کسی پیگیر مشکل ما نیست.
امینیان از تهران 

  کم‌فروشی در مخابرات ادامه دارد
اینترنتی برای منزل خریدم که قرار بود یک‌ماهه باشد، اما با استفاده به روال همیشگی ظرف 7روز تمام شد و تماس با شماره2020 مخابرات هم بی‌فایده بود. معلوم است که نظارتی بر کار مخابرات نمی‌شود.
رحیمی از مشهد

  کارتن‌خواب‌ها را جمع کنند
پارک تنها جایی است که امکان پیاده‌روی در روزهای کرونایی در آن وجود دارد که آن‌هم به‌دلیل وضعیت نابسامان اقتصادی این روزها اغلب جولانگاه اوباش و افراد بیکار یا کارتن‌خواب‌های معتاد شده است. لطفا سازمان و ارگانی به این وضع اسفبار سامان دهد.
مردانی از تهران

پاسخ مسئولان
مسافران مترو زمان سفر خود را مدیریت کنند

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه پیرو انتشار پیام مردمی با عنوان «مترو و اتوبوس‌ها با مسافر رکورد می‌زنند» در ستون با مردم روز 5آبان‌ماه در صفحه 17 پاسخ داده است: موضوع شلوغی مترو و ازدحام مسافر در ساعات پیک مسافر واقعیتی است که هم‌اکنون به‌دلیل کمبود واگن با آن مواجهیم و امید است که با پرداخت بودجه‌های مصوب توسط دولت این مشکل تا حدی برطرف شود. گفتنی است شرکت بهره‌برداری متروی تهران به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با تشکیل ستاد ویژه اقدامات قابل‌توجهی انجام داده است که ازجمله آنها به کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط2 از 3.5 به 3دقیقه و در خط3 از 7 به 6دقیقه اشاره کرد. در این شرایط حساس از مسافران محترم انتظار می‌رود حتی‌المقدور با مدیریت بهینه زمان تردد به سلامت خود و دیگر مسافران کمک کنند. درخصوص تهویه قطارهای مترو نیز باید گفت، تهویه قطارها به‌صورت مستمر در بخش نگهداری و تعمیرات ناوگان رصد می‌شود و سیستم تهویه مطبوع قطارها روزانه چند نوبت رفع عیب می‌گردند. همچنین شرکت بهره‌برداری مترو با تمام امکانات از حضور دستفروشان و متکدیان جلوگیری می‌کند ولی در این خصوص نیازمند همراهی سازمان‌های متولی و همیاری مسافران هستیم و در این زمینه مدام از طریق پخش فیلم‌ها و نصب بنرهای آموزشی مضرات خرید از دستفروشان به شهروندان یادآوری می‌شود.»

این خبر را به اشتراک بگذارید