• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 12 آبان 1399
کد مطلب : 114609
+
-

شفاف‌سازی‌ هدف سند چشم‌انداز توسعه کرمانشاه

نکته روز
شفاف‌سازی‌ هدف سند چشم‌انداز توسعه کرمانشاه

شهردار کرمانشاه چنــدی پیش از تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهر خبر داده و عنوان کرده بود که این سند به‌زودی در دسترس همگان قرار می‌گیرد و شهر کرمانشاه در آینده براساس این سند مدیریت می‌شود.
به گزارش گروه ایرانشهر، سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در توضیح چگونگی تدوین این سند به همشهری می‌گوید: تمامی نقاط ضعف و قوت و تهدیدها و فرصت‌هایی را که در شهر کرمانشاه وجود دارد جمع‌آوری کردیم و تعدادی کارگروه تخصصی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و شهری، عمرانی، میراث فرهنگی، محیط‌زیست و... تشکیل دادیم. براساس کارکرد این کارگروه‌ها، اولویت‌های شهر کرمانشاه مشخص شد و توانستیم به یک طرح راهبردی برسیم.
وی می‌افزاید: طبق برنامه  عملیاتی و راهبردی 5ساله شهر کرمانشاه که در سند توسعه دیده شده، می‌توانیم بودجه هر سال را براساس اولویت‌ها تعیین کنیم و پروژه‌های مختلف را در شهر به اجرا در آوریم. در نهایت سند چشم‌انداز توسعه شهر نشان می‌دهد که کرمانشاه طی 20سال آینده قرار است چه تغییراتی داشته باشد و شهرداری باید چه خدماتی را به شهروندان ارائه کند.
شهردار کرمانشاه معتقد است با وجود سند چشم‌انداز توسعه شهر با چشم‌انداز 20ساله، مدیران آینده نمی‌توانند به شکل سلیقه‌ای در زمینه امور شهری تصمیم بگیرند و همه اصول طبق قاعده پیش خواهد رفت. طلوعی می‌گوید: شفاف‌سازی‌ عملکرد شهرداری از دستاوردهای این سند خواهد بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید