• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 7 آبان 1399
کد مطلب : 114226
+
-

با مردم

   شهرک  کمالیه کمالشهر یک ایستگاه اتوبوس دارد
شهرک کمالیه کمالشهر در سال‌های اخیر توسعه فراوانی یافته و جمعیت زیادی در آن ساکن شده‌اند. اما برای آن تنها یک ایستگاه اتوبوس مقابل مخابرات تعبیه شده است که صندلی در آن نیست. اتوبوس ها هم معمولا در آن توقف نمی‌کنند. در نتیجه بعد از سه راه لاله اتوبوس‌ها مستقیم تا میدان شهید بهشتی می‌روند که مسیری طولانی است و با اتوبوس حدود 10دقیقه طول می‌کشد. لطفا به این موضوع توجه شود.
آزادی از کمالشهر کرج

  کارگران شهرداری ماسک ندارند
کارگران زحمتکش شهرداری در خیابان آصف در محدوده پارک ساسان نزدیک ولنجک دستکش، ماسک، کلاه و لباس مناسب ندارند. با توجه به سر و کار مداوم این قشر با زباله و نیز نداشتن امکانات مالی، آیا پیمانکار نباید به آنها امکانات اولیه بدهد؟ اگر همین قشر زحمتکش مبتلا شوند ضمن اینکه خودمی توانند عامل شیوع باشند چه‌کسی به نظافت شهر رسیدگی خواهد کرد؟ آیا تک تک اینها سرمایه‌های هر شهر نیستند؟
مهرانی از ولنجک

   کارخانه روغن نباتی جهان روبه تعطیلی
کارخانه روغن نباتی جهان در زنجان که به‌رغم تمام وعده‌های مسئولان هیچ‌گاه به ظرفیت کار 50درصدی هم نرسید، مدتی با 30درصد ظرفیت مشغول کار بود و اکنون همان فعالیت هم به نزدیک صفر رسیده است. این در حالی است که کارخانه جهان می‌تواند درصورت فعالیت 100درصدی یک چهارم نیاز روغن کشور را تامین کند.
از کارگران بیکارشده روغن جهان

   کسانی که زباله را روی خودرو می‌گذارند، جریمه شوند
از راهنمایی و رانندگی و مسئولان شهر خواهش می کنم هرراننده‌ای را که روی سقف یا صندوق خودروی خود آشغال‌های خانه‌اش را حمل می‌کند، جریمه کنند تا دیگر این وضعیت پیش نیاید و بخشی از زباله‌های آنها در کوچه و خیابان نریزد و صحنه‌های زشت نیز ایجاد نشود.
جلال منصوری از تهرانسر

  چراغ‌های جاده شهریار در فاز 4 اندیشه خاموش است
چراغ‌های جاده کرج شهریار حدفاصل فاز 4 اندیشه تا اول هفت جوی خاموش است و علاوه بر آن از پل فاز ۴تا پل سپاه اصلا پایه‌های چراغ نصب نشده است.
یک شهروند از شهریار تهران

قدردانی
   تشکر از اورژانس تهران

در 26شهریورماه دچار مشکلی شدم و بعد از تماس با اورژانس 115دو جوان برومند ستاد سلامت آمدند و پس از اقداتی که لازم بود جان مرا نجات دادند. این در حالی است که می‌دانیم در این روزها این قشر تا چه اندازه درگیر هستند. ویزیت رایگان و متعهدانه آنها در نیمه شب ورای تعهد و تخصصشان بود و مهرشان تا ابد بر دل من خواهد ماند. خدا می‌داند که اگر نبودند اکنون زیر خروارها خاک پوسیده بودم.  بدین وسیله می‌خواهم از آنها تشکر و قدردانی کنم هر چند که نامشان را نمی‌دانم اما کارشان هرگز از ذهن پاک نخواهد شد.
نساجی، معلم بازنشسته از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید