• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 21 مهر 1399
کد مطلب : 112949
+
-

فرمان کشتار

ویترین
فرمان کشتار

رمان «فرمان کشتار» نوشته جیمز دشنر را به‌تازگی مینا موسوی و ملیکا خوش‌نژاد به فارسی برگردانده‌اند که توسط نشر افق منتشر شده است. این‌کتاب چهارمین ‌عنوان از مجموعه «دونده هزارتو» است که این‌ناشر ترجمه‌اش را منتشر می‌کند. «دونده هزارتو» داستانی هیجانی و هوشمندانه دارد که مخاطبان زیادی را در کشورهای مختلف دنیا به‌خود جذب کرده و بیش از ۳ میلیون نسخه از کتاب هایش در آمریکا به فروش رفته است. این مجموعه از طرف مجله کرکس ریویو به‌عنوان بهترین رمان نوجوان سال انتخاب شده و سریالی هم براساس آن، با همین نام ساخته شده است. روزنامه نیویورک تایمز هم این کتاب را به‌عنوان پرفروش‌ترین اثر مورد بررسی خود معرفی کرده است. به گزارش روزنامه یواس‌ای تودی، انجمن بوک سنس و کتابخانه آلایاسا هم این مجموعه را به‌عنوان کتاب پرفروش معرفی کرده‌اند.
چهارمین کتاب «دونده هزارتو»‌ دربرگیرنده کشنده‌ترین اتفاق‌هاست. پیش از شکل‌گیری سازمان شرارت و پیش از ورود توماس به داخل هزارتو، زبانه‌های خورشید به زمین برخورد کرده و بیشتر جمعیت انسان‌ها را از بین برده است. مارک و تیرینا شاهد برخورد زبانه‌های خورشید به زمین بوده‌اند. آنها جان سالم به در برده‌اند اما ویروسی در حال پراکنده‌شدن در جهان است که وجود انسان‌ها را آکنده از خشمی کشنده می‌کند. با این‌وجود، مارک و تیرینا باور دارند که هنوز راهی برای نجات بازماندگان وجود دارد؛ البته اگر بتوانند خودشان را زنده نگه دارند...
رمان «فرمان کشتار»، یک‌پیشگفتار و ۶۷ فصل و یک «پایان (دوسال بعد)» دارد. این‌کتاب با ۴۴۸ صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه به قیمت ۵۸ هزار تومان منتشر شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید