• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 14 مهر 1399
کد مطلب : 112244
+
-

موسیقی فجر با رویکرد متفاوت

موسیقی فجر با رویکرد متفاوت

با انتخاب حسن ریاحی به‌عنوان دبیر جشنواره امسال موسیقی فجر که تجربه دبیری دوره‌های گذشته را نیز دارد، ‌در دومین جلسه شورای سیاستگذاری تصمیم بر این است که جشنواره امسال به دو شکل رقابتی و غیررقابتی برگزار شود.
به گزارش همشهری، این روزها برگزارکنندگان جشنواره سی‌وششم موسیقی فجر در حال تدوین و نگارش فراخوان‌های بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره هستند. جشنواره‌ای که مانند دیگر رویدادهای هنری و فرهنگی در جریان برگزاری تحت‌الشعاع کووید-19 قرار می‌گیرد. قرار است فراخوان این دوره به‌زودی منتشر شود.
در دومین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر امسال که روز گذشته برگزار شد، اعضای شورا به همراه دبیر جشنواره به بررسی فراخوان این دوره پرداختند.در این جلسه شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر درباره بررسی فراخوان جشنواره، زمان و نحوه برگزاری جشنواره با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و بخش‌های مختلف جشنواره گفت‌وگو شد و در نهایت تصمیم بر این شد که جشنواره موسیقی فجر در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی برگزار شود. با توجه به انتصاب حسن ریاحی، عضو شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، به‌عنوان دبیر جشنواره، محمد سریر به شورای سیاستگذاری جشنواره پیوست و مجید کیانی، حسن ریاحی، محمد سریر، شاهین فرهت، نادر مشایخی و محمد اللهیاری ( مدیرکل دفتر موسیقی)، اعضای شورای سیاستگذاری این دوره جشنواره هستند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید