• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 14 مهر 1399
کد مطلب : 112214
+
-

شجاع: فینال ما السد بود نه النصر

شجاع که از بهترین‌های پرسپولیس در دوحه بوده می‌گوید بعد از صعود به فینال، دعوت به تیم‌ملی برایش سورپرایز بزرگی بوده است

شجاع: فینال ما السد بود نه النصر


حمید علی‌پور|  شجاع خلیل‌زاده در این دوره لیگ قهرمانان یکی از ستاره‌های تأثیرگذار تیمش بود و در کنار کنعانی‎‌زادگان سد محکمی در خط دفاعی ایجاد کرد. شجاع در برابر النصر اجازه خودنمایی به مهاجم مراکشی نداد و در نهایت یکی از ضربات پنالتی را هم تبدیل به گل کرد. او درخصوص حضور تیمش در فینال به سؤالات همشهری پاسخ داده است.

  در شرایطی لیگ قهرمانان را شروع کردید که فقط یک امتیاز داشتید و کسی فکر نمی‌کرد موفق شوید. فکرش را می‌کردید به فینال برسید؟
ما در همان 2 بازی اول هم چه برابر الدوحیل و چه مقابل الشارجه شایسته برد بودیم اما بدشانسی آوردیم. با شروع دوباره مسابقات، مطمئن بودیم که نتیجه می‌گیریم. من از روز اول هم گفته بودم که بعد از صعود ما از دور گروهی، فینال برابر السد بود و وقتی این تیم را شکست دادیم، دیگر می‌دانستیم به فینال می‌رسیم. النصر به‌مراتب ضعیف‌تر از السد بود، البته به جز مهاجمشان.
  مهاجم مراکشی النصر حسابی شما را اذیت کرد.
بله، عبدالرزاق حمدالله بازیکن عجیب و غریبی بود. با وجود سن زیادش یک سر و گردن از بازیکنانی مثل بونجاح بالاتر بود اما خدا را شکر توانستیم او را مهار کنیم.
  این در شرایطی بود که آل‌کثیر را هم ناگهان محروم کردند. این موضوع چه تأثیری بر روحیه شما گذاشت؟
محرومیت آل‌کثیر خون ما را به جوش آورد. بعد از این اتفاق با انگیزه بیشتری بازی کردیم و در زمین هر بازیکن به اندازه 3بازیکن تلاش می‌کرد.
 فکر می‌کنی این‌بار بتوانید قهرمان آسیا شوید؟
هنوز برای صحبت از قهرمانی خیلی زود است، اما این را قول می‌دهم که برای قهرمانی در آسیا با تمام وجودمان به زمین خواهیم آمد.
 در پرسپولیس می‌مانی؟
پرسپولیس همه زندگی من است و خودم می‌خواهم همچنان در پرسپولیس بازی کنم.
 بالاخره به تیم ملی هم دعوت شدی.
بعد از صعود به فینال، دعوت به تیم ملی برای من سورپرایز بود و این‌بار برای سربلندی کشورم از جان مایه می‌گذارم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید