• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 9 مهر 1399
کد مطلب : 111721
+
-

تخلیه به موقع مخازن زباله

سال‌های زیادی است که ساکن میدان شریعتی هستم و از مسئولان شهری به خاطر جانمایی و نصب سطل‌های زباله در معابر قدردانی می‌کنم ولی چند وقتی است که این سطل‌های زباله سرجای خودشان قرار نمی‌گیرند یا پر از آشغال هستند و شیرابه از آنها سرازیر می‌شود و محله‌ها را نازیبا می‌کند. همین موضوع باعث تجمع حیوانات و حشرات موذی می‌شود. از متولیان امر تقاضا دارم به پاکسازی و تخلیه به موقع مخازن زباله نظارت داشته باشند. 
فرنگیس طالبی
 ساکن خیابان شریعتی

پاسخ مسئول:یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، تخلیه زباله از سوی برخی شهروندان در ساعات مختلف در مخازن زباله است. این درحالی است که بارها اعلام شده تخلیه مخازن در ساعت21 انجام می‌شود. به همین دلیل پیمانکاران خدمات شهری در شبانه‌روز و در چندین نوبت سطل‌های مکانیزه را تخلیه می‌کنند. اگر شهروندان در ساعت مقرر زباله‌های خود را داخل مخازن تخلیه کنند، شاهد انباشت زباله در سطل‌ها نخواهیم بود و بوی مشمئزکننده از آنها به مشام نخواهد رسید. از طرف دیگر زباله‌گردها نمی‌توانند برای پیدا کردن زباله‌های ارزشمند، پسماندها را در اطراف مخازن بریزند و شیرابه زباله‌ها نیز در معابر وجود نخواهد داشت. 

حامد شعاعی، شهردار ناحیه یک منطقه18  
رفع خطر از ساختمان‌های فرسوده و ناایمن 

در محله‌های مختلف شهرری ساختمان‌های قدیمی و فرسوده زیادی وجود دارد که ناایمن هستند و امکان فروریختن آنها زیاد است. با این وجود نه تنها اقدامی برای تخریب و نوسازی آنها انجام نمی‌شود، بلکه این املاک به دیگران فروخته می‌شود. این کار جان خانواده‌ها را به خطر می‌اندازد و لازم است اقدامی برای رفع این مشکل در منطقه20 انجام شود. 
محسن محترمی
ساکن دولت‌آباد

پاسخ مسئولاملاک ناایمن منطقه شناسایی شده و معاونت خدمات شهری نسبت به صدور اخطاریه اقدام کرده است. برای آشنایی شهروندانی هم که قصد خرید ملک یا بازسازی آن را دارند، اطلاعات موردنیاز در خصوص مؤلفه‌های ساختمان‌های ایمن از طریق کانال‌های مجازی، موشن گرافی و ابزارهای مربوطه انجام می‌شود. 
فرهاد افشار، شهردار منطقه20 



 

این خبر را به اشتراک بگذارید