• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 9 مهر 1399
کد مطلب : 111718
+
-

خبر کوتاه

منطقه16  زنگ ورزش با رعایت نکات بهداشتی پنجشنبه‌ها در بوستان بهمن ناحیه2 نواخته می‌شود. اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه2 با همکاری سرای محله نازی‌آباد برای افزایش گرایش شهروندان به ورزش، این طرح را اجرا می‌کند. 

منطقه18 ثبت‌نام تور زیارتی قم - جمکران در مسجد چهارده معصوم(ع) شهرک ولی‌عصر(عج) انجام می‌شود. علاقه‌مندان ۳روز قبل از حرکت با مراجعه به دفتر مسجد واقع در خیابان شریعتی، روبه‌روی کوچه میلان16 می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

منطقه20 طرح فوریتی نگهداشت شهر، چهارشنبه گذشته در خیابان صحرایی شمالی و جنوبی محله سیزده آبان اجرا شد. در این طرح نیروهای خدمات شهری به انجام فعالیت‌های مختلفی از جمله نظافت معابر و المان‌های شهری پرداختند. این طرح با هدف ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری، همچنین ارتقای امنیت‌‌ تردد و سلامت شهروندان در حوزه‌های مختلف شهری برای استفاده مطلوب شهروندان از فضاهای شهری اجرا شد. 

منطقه20 جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های توسعه محلی سال‌جاری برگزار شد. اجرای این پروژه‌ها تأثیر زیادی در حل مشکلات و نیازهای محله‌ها دارد و اجرای آن فرصت مهمی است که در آینده نزدیک شهروندان از منافع آن بهره‌مند خواهند شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید