• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
شنبه 5 مهر 1399
کد مطلب : 111278
+
-

پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز‌تجلیل از شهیدان و ایثارگران

رهبری
پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز‌تجلیل از شهیدان و ایثارگران

رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران پیامی صادر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ مناسبت‌ روز تجلیل‌ از شهیدان‌ و ایثارگران‌ دفاع‌مقدس‌که عصر روز پنجشنبه توسط آقای اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
گذشت زمان نتوانسته و هرگز نخواهد توانست یاد ارجمند شهیدان عزیز را از خاطر ملت ایران بزداید. این لوح درخشان همواره مزین به‌عنوان شهادت و یاد شهیدان خواهد ماند. این ذخیره‌ تاریخی همواره به نسل‌های ما امید و همت و جرأت خواهد بخشید تا گام‌ها به سمت هدف‌های والا را محکم و استوار بردارند و از دشمنی شیاطین و خناثان عالم نهراسند. جبهه عدل و حق با این توان و آرایش الهی به پیروزی‌های بزرگ دست خواهد یافت ان‌شاءالله.
سیدعلی خامنه‌ای
۳ مهر ۱۳۹۹

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت عضو سابق مجلس خبرگان
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی درگذشت عالم بافضیلت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسن ممدوحی را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم بافضیلت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ حسن ممدوحی رضوان‌الله علیه را به خاندان و فرزندان گرامی و به همه ارادتمندان و شاگردان و مستفیدان از آن بزرگوار، تسلیت عرض می‌کنم. ایشان عالم انقلابی و وارسته‌ای بودند که سال‌ها در خدمت تبیین و نشر معارف اسلامی تلاش و مجاهدت کردند. امید است این پرونده عمل صالح، مقبول حضرت حق متعال و موجب علو درجات آن مرحوم گردد. رحمت و رضوان الهی را برای ایشان مسئلت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
۳ مهر ۱۳۹۹

شیخ حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده مردم کرمانشاه در دوره چهارم مجلس خبرگان، اول مهرماه به‌دلیل بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید