• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 18 فروردین 1397
کد مطلب : 11106
+
-

کافه مجلس

  جلسه نمایندگان با رئیس صدا و سیما

غلامرضا کاتب، عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما از برگزاری جلسه‎ای با حضور تعدادی از نمایندگان استانی و رئیس سازمان صداوسیما برای بررسی انتقادات وارده به برنامه‌های نوروزی خبر داد. کاتب به خانه ملت گفت:نقطه نظرات نمایندگان درخصوص برنامه‌ای که مربوط به اقوام بود نیز مدنظر قرار گرفته است؛ اصل موضوع آن است که صداوسیما برنامه‌ها را براساس نوبت، نمایش داد و تمام اقوام در آن برنامه پخش شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

  دیدار نوروزی با فرزندان موسوی

جمعی از اعضای فراکسیون امید مجلس به مناسبت سال جدید با دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد دیدار کردند. به گزارش ایسنا،  در این دیدار که علی مطهری،  عبدالرضا هاشم‌زایی،  فاطمه سعیدی،  فریده اولادقباد،  غلامرضا حیدری،  محمد کاظمی و قاسم میرزایی نیکو به همراه جمعی از نمایندگان فعلی و ادوارمجلس و وزرای کابینه مهندس موسوی حضور داشتند،  نسبت به گشایش وضعیت محصورین ابراز امیدواری شد. در همین رابطه غلامرضا حیدری در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «صبح روز پنجشنبه شانزدهم فروردین 97 به‌عنوان تبریک سال نو به دیدار دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد رفتیم؛ دیدار صمیمانه‌ای که پر از امید به گشایش در وضعیت محصورین بود. حاضران در این دیدار،  جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس و وزرای کابینه مهندس موسوی بودند.»

  شلیک به‌خودروی نماینده شادگان

پنجشنبه شب افرادی ناشناس به‌خودروهای نماینده و بخشدار شادگان تیراندازی کردند. در این حادثه به کسی آسیب نرسید. مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت،  با بیان اینکه در این حادثه خودروی شخصی بنده و بخشدار و سایر مسئولان همراه مورد تیراندازی واقع شد،  افزود: تیراندازان خودروی بنده را می‌شناخته و به‌صورت تعمدی آن را مورد شلیک گلوله قرار داده‌اند. وی گفت: این حادثه می‌تواند علل و ریشه‌های مختلفی داشته باشد؛ از رقابت‌های انتخاباتی گرفته تا فتنه‌های محلی و اقدامات ضد‌انقلاب. ناصری‌نژاد با تأکید بر اینکه در چند مدت اخیر عده‌ای از افراد به‌دنبال ایجاد ناامنی در خوزستان هستند،  گفت: عوامل زیادی پشت پرده است و از مدت‌ها قبل به مسئولان درخصوص ناامنی ایجاد شده در خوزستان هشدار داده بودیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید