• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
سه شنبه 1 مهر 1399
کد مطلب : 110882
+
-

بازار قائم تجریش

بازار قائم تجریش یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید تهران است و کمتر کسی در تهران هست که نام آن را نشنیده باشد. تجریش با وجود بافت قدیمی‌اش بهترین مراکز خرید تهران را در خود جای داده که قائم، قدیمی‌ترین آنهاست. پاساژ قائم در میدان قدس و در کنار بازار سنتی تجریش واقع شده و در آن انواع اجناس مورد نیازتان را می‌توانید پیدا کنید.
- اگر به‌دنبال خرید طلا هستید یکی از گزینه‌ها می‌تواند پاساژ قائم باشد. طبقه منفی دو این مرکز خرید به طلافروشی اختصاص دارد و گردش در آن می‌تواند تجربه منحصربه‌فردی از تنوع و زیبایی مصنوعات طلا در اختیار شما بگذارد.
- گذشته از طلا که معروف‌ترین کالای بازار قائم است، به‌طور کلی اگر قصد خرید برای ازدواج دارید بازار قائم تجریش می‌تواند در بیشتر موارد بهترین گزینه باشد چون بیشتر کالاها در این مرکز به‌روز و در جدیدترین مدل‌ها طراحی شده است.
- طبقه منفی یک بازار قائم تجریش مخصوص مغازه‌هایی است که لباس‌های مردانه دارند. انواع لباس‌های راحتی و مجلسی مردانه اعم از کلاسیک، اسپرت را در جدیدترین مدل‌ها می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.
- طبقه همکف بازار قائم تجریش بهترین محل برای خرید هدیه یا لوازم تزئینی است. اگر قصد خرید کادو برای کسی را دارید یا می‌خواهید بر زیبایی منزلتان بیفزایید این مرکز خرید یکی از بهترین انتخاب‌هاست، می‌توانید از فروشگاه‌های این طبقه وسایل تزئینی و دکوری بخرید.
- اگر به‌دنبال خرید هدیه‌ای خاص برای عزیزانتان هستید این پاساژ هم انتخاب‌های خوبی از انواع محصولات هنری به شما می‌دهد.
- طبقه‌های اول و دوم بازار قائم تجریش به فروشگاه‌های محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین تلفن همراه و لوازم جانبی آنها اختصاص دارد. اگر نوزاد یا کودک خردسال دارید پیشنهاد می‌کنیم بازدید از طبقه دوم بازار قائم تجریش را از دست ندهید. این طبقه به‌طور کامل به فروش انواع پوشاک و لباس‌های کودک اختصاص دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید