• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 18 فروردین 1397
کد مطلب : 11085
+
-

خودکشی عامل شهادت مأمور پلیس پیش از دستگیری

خودکشی عامل شهادت مأمور پلیس پیش از دستگیری

قاچاقچی سوخت که در جریان درگیری با مأموران یکی از آنها را به شهادت رسانده بود، وقتی خودش را در حلقه محاصره پلیس دید به زندگی خود پایان داد.
این حادثه عصر پنجشنبه در نزدیکی قصرشیرین در استان کرمانشاه اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که مأموران نیروی انتظامی در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان سوخت که مقدار زیادی سوخت را با استفاده از یک خودروی نیسان حمل می‌کردند در منطقه‌ای بین قصرشیرین و سرپل ذهاب درگیر شدند. قاچاقچیان که مسلح بودند وقتی خود را در یک‌قدمی دستگیری دیدند به سوی مأموران تیراندازی کردند. در جریان این درگیری یکی از مأموران به نام ستوان یکم ایوب اسلامی‌نیا که مسئول دایره مبارزه با قاچاق کالای شهرستان گیلانغرب بود، به شهادت رسید. آنها همچنین با خودرویی که در کنار جاده توقف کرده بود نیز به‌شدت برخورد کردند و موجب مصدومیت راننده آن شدند.
به‌دنبال این حادثه تلاش‌ها برای دستگیری قاتل مأمور پلیس و همدستانش آغاز شد تا اینکه مأموران جسد قاتل تحت تعقیب را درحالی‌که خودکشی کرده بود، کشف کردند. سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه در این‌باره به ایسنا گفت: ساعت ۱۸:۳۰ عصر پنجشنبه مأموران مبارزه با قاچاق کالای قصرشیرین پس از اطلاع از وجود خودرویی که حامل سوخت قاچاق بود، به محور دارخور اعزام شدند و پس از توقیف خودرو حامل سوخت قاچاق، قاچاقچیان با مأموران درگیر شدند و در نتیجه این درگیری، ستوان یکم اسلامی‌نیا به شهادت رسید. وی ادامه داد: بعد از آن تلاش‌ها برای دستگیری ضارب آغاز شد که او قبل از دستگیری خودکشی کرد و تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید