• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 18 فروردین 1397
کد مطلب : 11075
+
-

با مردم

با مردم

  مسابقه قوی‌ترین مردان
با سلام. ایام تعطیلات نوروزی در کمال تعجب شاهد پخش مسابقه قوی‌ترین مردان که چندین سال از تعطیلی آن می‌گذشت، بودیم؛ برنامه‌ای که روند قهرمان‌سازی‌ و الگوسازی آن برای خانواده‌ها در سال‌های گذشته رضایت‌بخش نبود. متأسفانه مشخص نیست مدیران تلویزیون چگونه با وجود سابقه برنامه و نقدهایی که منجر به تعطیلی آن شد، بار دیگر به از سرگیری تولید و پخش این برنامه پرداختند! به‌نظرم این بی‌سلیقگی و عدم‌احترام به مخاطب باعث کاهش محبوبیت رسانه ملی خواهد شد.
5678...0919

  در رتبه ششم تعطیلات
سلام و خسته نباشید. در ستون روز پنجشنبه شهروند محترمی از تعطیلات طولانی در کشور ما انتقاد کرده بود. در پاسخ می‌خواستم ایشان را به کمی تحقیق در دنیای مجازی دعوت کنم، چرا که کشورهایی مانند چین، دانمارک، اندونزی، بلژیک و... به‌جز ۲ روز تعطیلی در هفته، حدود ۱۴ روز در سال تعطیل هستند که با این حساب کشور ما در رتبه ششم جدول قرار دارد.
7118...0912

  انتشار مجدد سودوکوها
سلام خدمت دست‌اندرکاران روزنامه همشهری. انتشار مجدد سودوکوهای حسابی و جیگوکوها در روزنامه همشهری را به ‌خودم و به همه علاقه‌مندان این نوع جدول‌ها تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. عدم‌انتشار این جداول در ۶و۷ آخر سال، جامعه سودکوبازان حرفه‌ای را نگران کرده بود که خوشبختانه پنجشنبه ۱۶فروردین برطرف شد.
2295...0935

  وجود کارگران خارجی
با سلام. درخصوص کارگران بیگانه پیام فرستاده بودم، چرا پیام مرا چاپ نکردید؟ مگر غیر از این است که کارگران بیگانه فرصت‌های شغلی زیادی در بسیاری از شهرهای کشور را از دست ما کارگران فصلی گرفته‌اند و ما بیکاریم. متأسفانه طی سال‌های گذشته تعداد زیادی کارگر خارجی وارد کشور شده‌اند و به‌کارگیری آنها توسط کارفرمایان باعث بیکاری ما کارگران ایرانی شده و به همین خاطر هر روز شرمنده خانواده‌هایمان هستیم. لطفا در این‌باره گزارش تهیه کنید و صدای ما را به گوش مسئولان برسانید. به مسئولان بگویید وجود کارگران خارجی فرصت‌های شغلی را از ما کارگران فصلی گرفته است.
6680...0914

@  بازنشستگان بانک‌ها
با عرض سلام. بیش از 7سال از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری می‌گذرد، ولی بازنشستگان بانک‌ها از هرگونه افزایش حقوق مندرج در قانون خدمات کشوری بی‌نصیب مانده‌اند. این درحالی است که از اردیبهشت‌ماه96 قانون مدیریت خدمات کشوری درخصوص شاغلان بانک‌ها به‌صورت فوق‌العاده تفاوت خدمات کشوری محاسبه شده است. اعمال این قانون برای بازنشستگان بانک‌ها در تیر‌ماه سال96 از طریق صندوق بازنشستگی پیگیری شد اما اعلام کردند انجام خدمات کشوری هم‌طرازی کامل است که متأسفانه صندوق بازنشستگی به همین بهانه این قانون را اجرا نکرد. مجددا شورای هماهنگی کانون‌ها از شورای بانک‌ها درخواست کرد تا ۲۵درصد حقوق بازنشسته‌ها را به‌صورت علی‌الحساب از محل بدهی بانک‌ها به صندوق و توسط بانک‌های عامل اجرا کند، اما صندوق موافقت خودش را منوط به موافقت بانک‌ها و سازمان امور استخدامی کرده است. با توجه به اینکه بازنشستگان بانک‌ها نسبت به سایر بازنشستگان به‌مراتب دریافتی کمتری دارند و از نظر قانونی هم طبق ماده41 آیین‌نامه استخدامی بانک‌ها، آنچه شاغلان دریافت می‌کنند باید به بازنشسته‌ها نیز پرداخت شود، از مسئولان ذیربط در سازمان امور استخدامی درخواست می‌کنیم برای حل این مشکل اقدامی بکنند.
سعیدی، بازنشسته بانک سپه

  ویژه‌نامه آخر هفته ۶و۷
سلام. از اینکه زحمت کشیدید و جدول‌های جذاب و دوست‌داشتنی سودوکوهای حسابی و جیگوکوها را به صفحه سرگرمی ویژه نامه آخرهفته ۶و۷ برگرداندید، صمیمانه سپاسگزارم.
2705...0910

  آسیب‌های صوتی مدارس
سلام. سال‌هاست معضل مدارسی که در کنار خانه‌های مسکونی در پایتخت فعالیت می‌کنند، همچنان پابرجاست و برخی از این مدارس مشکلات زیادی را برای ساکنان محل ایجاد کرده‌اند. این مراکز آموزشی بیشتر از همه برای افراد مسن، کودکان، افرادی که خسته از محل کار به منزل برمی‌گردند، بیماران جسمی، بیماران ناراحتی‌های عصبی و... آسیب‌های صوتی ایجاد کرده‌اند. امیدواریم مسئولان در آموزش و پرورش در مورد نحوه استفاه از بلندگو در مدارس ضوابطی تعیین کنند. چرا برخی از مدارس برای همسایگان خود ایجاد مزاحمت می‌کنند؟
2546...0919

@ اعمال قانون پلیس راهور
با سلام. در ایام تعطیلات نوروزی که پلیس راهور با مهربانی بیشتری اعمال قانون می‌کرد، شاهد بودم که بسیاری از رانندگان از این وضعیت سوءاستفاده می‌کردند. به‌نظرم حرکت روی خطوط، لایی‌کشیدن، عدم‌رعایت حق تقدم، سبقت غیرمجاز و... فاجعه‌ای فرهنگی برای کشور ماست. اگر وضعیت کشور ما با کشورهای توسعه‌یافته در حوزه رانندگی مقایسه شود، واقعا وضعمان خجالت‌آور است. از مسئولان راهنمایی و رانندگی درخواست می‌کنیم در ایام تعطیل تعارف را کنار بگذارند و همانطور که درخصوص بستن کمربند ایمنی، آنقدر محکم گرفتند تا همه مقید شدند، درخصوص ناهنجاری‌های رانندگی هم بسیار سفت و سخت بگیرند تا وضع درست شود.
فرهنگی بازنشسته از تهران

  نظرسنجی بکنید
درخصوص طولانی‌بودن تعطیلات نوروزی پیشنهاد می‌کنیم روزنامه همشهری نظرسنجی انجام بدهد، چرا که تعطیلات طولانی آسیب‌های اقتصادی زیادی را به کشور وارد می‌کند.
4210...0918

لطفا نقطه نظرات خود در زمینه تعطیلات نوروزی را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید