• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 29 شهریور 1399
کد مطلب : 110538
+
-

در حاشیه سیاست

  رفتار جالب رهبر انقلاب با پسر و دختر جوان حین کوهپیمایی
علی غلامی، استاد دانشگاه در برنامه تلویزیونی بدون توقف شبکه 3 سیما ماجرای روبه‌رو‌شدن دختر و پسر جوان با مقام معظم رهبری در کوه را بازگو کرد. به‌گزارش خبرآنلاین، وی گفت: یک‌بار که رهبر انقلاب برای کوهپیمایی تشریف برده بودند با یک دختر و پسر که از نظر ظاهر (پوشش) وضعیت جالبی نداشتند روبه‌رو می‌شوند. در آن لحظه آن دو جوان از اینکه با رهبر معظم انقلاب روبه‌رو شده بودند غافلگیر می‌شوند؛ اما ایشان به آنها می‌گویند: «سلام علیکم؛ سلام علیکم». غلامی گفت: رهبر انقلاب از آن دو جوان پرسیده بودند که آیا زوج هستند؛ که در پاسخ شنیده بودند خیر. رهبر انقلاب خطاب به آن‌دو فرموده بودند: اگر قصد ازدواج داشتید، تشریف بیاورید تا خود من صیغه عقد شما را جاری کنم. این استاد دانشگاه اظهار داشت: بعد از مدتی همان دو جوان با یک دسته گل به بیت رهبری مراجعه کرده و گفته بودند الوعده وفا! آماده‌ایم تا رهبر انقلاب صیغه عقد ما را بخوانند.

  طرح مجلس، تضعیف جمهوریت است
قائم‌مقام حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت ایران اسلامی، طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری را رویکرد سلبی مجلس در قبال حق انتخاب مردم عنوان کرد و به ایرنا گفت: بسیاری از کارشناسان با این طرح مخالفند چون آن را در جهت کاهش حق انتخاب مردم قلمداد می‌کنند. آذر منصوری گفت: بخش عمده طرح در حال بررسی در مجلس شورای اسلامی بر ماده ۳۵ قانون انتخابات و معطوف به واجدان شرایط نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری است. مجلس با این طرح، به جای تقویت جمهوریت، رویکرد سلبی را در قبال حق انتخاب مردم پیگیری می‌کند.

  وعده یا شوخی مسئولان با مردم؟!
 محسن هاشمی‌رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران، در حساب توییتری خود نوشت: «این روزها همزمانی چالش‌های تحریم، تورم، بیکاری، رکود و کرونا، موجب پدیده بحران‌های همزاد در اقتصاد کشور شده و در چنین شرایطی مردم از مسئولان انتظار حل مشکلات را دارند اما متأسفانه هر زمان مسئولان در مورد گشایش مشکلات صحبت کرده‌اند، برای مردم جنبه جوک و شوخی داشته است. »

این خبر را به اشتراک بگذارید