• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 29 شهریور 1399
کد مطلب : 110527
+
-

با مردم

   جوی‌های بی‌استفاده کوچه‌ها بهسازی شوند
با اجرای طرح فاضلاب که در اکثر نقاط تهران اجرایی شده است جوی های آبی که دیگر محل گذر فاضلاب نیست به حال خود رها شده و بعضا تبدیل به محل انباشت زباله و نخاله شده است. به‌نظر می‌رسد دلیلی ندارد این جوی‌ها به حال خود رها شوند و مسئولان می‌توانند با اجرای طرحی هماهنگ همه جوی های فاضلاب شهر را ساماندهی و بهسازی کنند تا با همسطح کردن آنها مسیرهای عمومی گسترده‌تر شود و در جاهایی که امکان دارد به فضاهای حاشیه سبز ملحق شوند.
عبادتی از تهران 

   بهداشت زیر صفر در بازار خودروی کیانمهر
بارها از مسئولان خواستیم و حتی التماس کردیم که به وضعیت بهداشت بازار خودروی کیانمهر توجه کنند، ولی کمترین اهمیتی داده نشد تا اکنون که کرونا بیداد کرده و متأسفانه یکی از کسبه در اثر کرونا فوت کرده و چند نفری نیز بیمار شده اند. لطفا به داد کسبه این بازار برسید.
عمران محمدی از کرج

تهرانسر از دست وانت‌های دوره‌گرد آسایش ندارد
تهرانسر شرقی چسبیده به فرودگاه مهرآباد و واقع در شمال شهرک جاده مخصوص و جنوب جاده قدیم و غرب اتوبان آزادگان از آلودگی صوتی بالایی برخوردار است. حالا تصور کنید در همه ساعات شبانه روز وانتی‌ها هم به‌عنوان خریدار لوازم دست دوم با بلندگوهای دستی تبلیغات کار خود را بکنند. در هر ساعتی که اراده کنید بالاخره وانتی دوره گردی در گوشه‌ای از منطقه در حال فعالیت است؛ درحالی‌که ذهن ساکنان از صداهای فرودگاه، اتوبان، خودرو و هواپیما به اندازه کافی خسته است. لطفا با این وانتی‌ها برخورد جدی شود.
احمد ثانی از محله پاسداران تهرانسر شرقی

  رسانه‌ها نزدن ماسک را ترویج می‌کنند
بعد از مسابقه فوتبال روز سه‌شنبه پرسپولیس تصاویر و گزارش‌هایی منتشر شد که د ر آن خبرنگاران ورزشی و بازیکنان بدون ماسک دور میز بزرگی جمع بودند و تنها یک نفر ماسک بر صورت داشت و چند نفر هم ماسک‌شان زیر چانه‌شان بود و باقی هیچ ماسکی نداشتند! آیا اینگونه قرار است مقابل موج سوم کرونا بایستیم؟
مهرانی از تهران

   جلوی عطاران متقلب برای درمان کرونا را بگیرند
بعضی عطاری‌ها با معرفی چند داروی گیاهی و سنتی درمان کرونا را امکانپذیر دانسته و فروش همان داروها را تبلیغ می‌کنند و عده‌ای هم از سر ناآگاهی اقدام به خرید آن داروهای گیاهی توصیه شده می‌کنند. انتظار می رود مسئولان محترم ضمن اطلاع‌رسانی‌ها باهشدارهای جدی و مقتدرانه بااین شیادان برخورد کنند.
رسولی از زنجان 
 
   چرا سامانه سهام عدالت به بورس متصل نمی‌شود
مگر نه اینکه سهام عدالت سهمی شبیه دیگر سهام بازار است؟ پس چرا با گذشت چند ‌ماه هنوز این سامانه به بورس متصل نشده است تا آنهایی که تمایل دارند از طریق صفحات آنلاین بورس بتوانند خرید و فروش کنند؟ چه اصراری است فروش سهام شهروندان به‌صورت یک شکل و سیستمی باشد؟ شاید کسی دلش بخواهد سهمی را نگه دارد یا سهمی را بفروشد و با پول آن سهمی دیگر بخرد اما در شرایط کنونی چنین امکانی نیست.
ابوذری ازتهران

   تقلب در درج تاریخ مصرف روی کالاها
متأسفانه هنوز هیچ‌کس و هیچ سازمان و ارگانی موفق نشده کوچک ترین الزامی برای چاپ لیزری با دوام یا چاپ‌ با جوهر چاپ پاک نشدنی روی کالاها ایجاد کند تا جلوی تقلب و تخلف در این زمینه گرفته شود. در تمام دنیا تاریخ مصرف و تولید و قیمت کالاها به اجبار باید با کیفیت و خوانا روی کالا درج شده باشد و اگر حتی یک مورد تخلف دیده شود به‌شدت با آن برخورد می‌شود؛ آن وقت در اینجا قیمت کالا را چند‌ ماه جلوتر درج می‌کنند و یا حتی تاریخ مصرف شیر را دو سه روز جلوتر می‌زنند و بسیار پیش آمده است که به‌رغم درست بودن تاریخ شیر ترشیده است. لطفا فکری برای برخورد با متخلفان شود.
عسگرآبادی از کرمان 

پاسخ مسئولان
پل مکانیزه چهارراه سرسبز در مدار بهره‌برداری است
روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع خرابی پل مکانیزه چهارراه سرسبز در ستون با مردم پاسخ داده است:« کلیه یونیت ها پس از انجام تعمیرات لازم فعال شده و هم‌اکنون پل یادشده در حال سرویس‌دهی است.»

تغییر نام میدان گلها از شهرداری منطقه 5پیگیری شود
روابط عمومی منطقه 2شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع اعتراض به تغییر نام میدان گلها به شورایاری در ستون با مردم پاسخ داده است: « میدان مورد نظر در محله سعادت آباد در شهرداری منطقه 2نیست و به محدوده شهرداری منطقه 5مرتبط است.»

پل مکانیزه سردار جنگل در حال سرویس دهی است
روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع تعطیلی پل عابر مکانیزه در تقاطع نیایش سردار جنگل در ستون با مردم پاسخ داده است: « حسب پیگیری به عمل آمده اقدامات لازم انجام شده و پله‌های برقی مذکور در حال سرویس‌دهی هستند. »

این خبر را به اشتراک بگذارید