• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 25 شهریور 1399
کد مطلب : 110208
+
-

همشهری؛ 25شهریور 1379

اندیشه‌های محتاطانه پورحیدری استقلال را فلج کرد

استقلال قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران در دور اول از مسابقات جام در جام باشگاه‌های آسیا بعدازظهر روز گذشته در ورزشگاه «آل نهیان» شهر ابوظبی به مصاف نماینده این کشور «الوحده» رفت و در پیکاری نزدیک 3 بر 2 مغلوب شد. بازی برگشت این 2 تیم جمعه این هفته در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و استقلال امیدوار است تا با توجه به زدن 2 گل در خانه حریف بتواند در تهران خود را در مرحله دوم ببیند.
الوحده(امارات) 3
استقلال(ایران)2
گل‌ها: الامین کونته(5)، جیری(70) و بشیر سعید(88) برای الوحده، نیکبخت واحدی(67) و مهدی هاشمی‌نسب(85) برای استقلال
این استقلالی که ما دیدیم، نه تیمی است که به مرحله بعد برود و نه توان آن را دارد که از نام فوتبال ایران در آسیا دفاع کند. استقلال با انبوه ستارگانش فقط منتظر این بود که با یک باخت خفیف و کمترین گل خورده بازی را برابر الوحده به پایان ببرد تا شاید در تهران بتواند تازه از مرحله اول عبور کند. منصور پورحیدری برای شناخت الوحده فقط 20دقیقه زمان می‌خواست، اما تا پایان بازی متوجه نشد که این حریف اماراتی چگونه میان این خطوط 3‌گانه این تیم شکاف ایجاد کرده و هرگونه ارتباط میان این خطوط را قطع کرده است. استقلال برای حداقل امتیاز با تدافعی‌ترین روش ممکن به میدان رفت.
استقلال در بازی با الوحده کمتر از توان تکنیکی بازیکنان خود در سرعت دادن به بازی بهره گرفت. محمد نوازی پیستون راست استقلال به‌دلیل در کنار نداشتن بازیکن مکمل تأثیر مثبت همیشگی خود را نداشت و کمتر توانست روی دروازه حریف خطرساز شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید