• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 30 مرداد 1399
کد مطلب : 108183
+
-

کافه مجلس

  مجلس 2هفته تعطیل شد
مجلس برای 2هفته به تعطیلات تابستانی رفت. امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، نایب‌رئیس مجلس در پایان جلسه دیروز مجلس گفت: نمایندگان به‌مدت 2هفته به‌منظور سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود سفر کرده و بر این اساس نشست علنی بعدی خانه ملت یکشنبه (16شهریورماه) برگزار خواهد شد.

  کنایه قالیباف به تروریست‌های کت‌و‌شلواری
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس گفت: هرگاه در برابر تروریست‌های کت‌وشلواری ایستاده‌ایم و با عقلانیت و تدبیر معیشت مردم را به خواست آنها گره نزده‌ایم، ظرفیت‌های ملت ما با وعده‌های الهی هم‌افزا شده است و پیروزی‌های بزرگ تاریخی رقم خورده است. او دیروز در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی مجلس گفت:‌ هرگاه حاکمان و کارگزاران مردم به این دشمن اعتماد کردند، مردم متضرر شدند. منابع ما به تاراج رفته است و امنیت کشور به خطر افتاده و ملت ما تحقیر شده است.

  منع زنگنه از استمرار وزارت!
احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز گفت: 114نفر از نمایندگان در نامه‌ای به رؤسای قوای سه‌گانه مخالفت خود را با استمرار وزارت بیژن نامدارزنگنه در وزارت نفت اعلام کردند. وی در گفت‌وگو با فارس افزود: واقعا نمی‌دانیم با این اوضاع استیضاح وزیر نفت به نتیجه می‌رسد یا خیر، اما مردم بدانند نمایندگان‌شان با ادامه مسئولیت بیژن نامدارزنگنه موافق نیستند. ان‌شاءالله سازوکارهای مجلس بتواند پاسخگوی این مطالبه جدی باشد.

  کرونایی‌های مجلس 24نفر شدند
تست کرونای حسین حسین‌زاده، نماینده لارستان، خنج، گراش و اوز مثبت اعلام شده است. به‌گزارش خبرآنلاین، با شروع موج دوم کرونا تعدادی از نمایندگان مجلس به این ویروس مبتلا شدند. در روزهای اخیر بعد از خبر مبتلا شدن الیاس نادران به این ویروس، تست کرونای نماینده لارستان مثبت شد. او اکنون بیست‌و‌چهارمین نماینده مجلس است که به کرونا مبتلا شده‌است.

  مخازن خطرناک و امنیت شهرها
مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در تشریح جلسه کمیسیون متبوع خود با رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: ضرورت دارد مخازن پرخطر نزدیک شهرها به مناطق کم‌جمعیت منتقل شوند. به گزارش ایسنا، او ادامه داد: سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل، در مورد اهمیت تاسیسات تولید انرژی در کشور و تمهیدات و مخاطرات مربوط به آنها از سوی دشمن که به روش‌های متنوع و جدید دنبال می‌شود، توضیحاتی ارائه داد. وی افزود: ضرورت آمادگی در حوزه اقدامات پدافند غیرعامل در تاسیسات که شامل پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، مخازن نفت و دیگر تاسیساتی ‌است که زیرساخت گازی دارند از دیگر مباحثی بود که در جلسه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید