• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 29 مرداد 1399
کد مطلب : 108079
+
-

با مردم

با مردم











   تعداد سگ‌های ولگرد همچنان روبه افزایش است
متأسفانه هر روز تعداد سگ‌های ولگرد پرند بیشتر می‌شود. مزاحمت‌ها و آلودگی‌های صوتی و بهداشتی این سگ‌ها افزایش یافته اما هیچ‌کس به این مسئله رسیدگی نمی‌کند. در فاز 5پرند و اطراف پروژه زیرساخت آرین بیشتر از 20سگ وجود دارد که بودنشان برای ساکنان مزاحمت ایجاد کرده است. البته این مشکل در تمام فازهای پرند وجود دارد و آرامش و سلامت روان مردم را به خطر انداخته است. عاجزانه برای صدمین بار تقاضای رسیدگی داریم.
یاراحمدی از پرند تهران

   چه زمانی ریشه سالک از استان سمنان کنده می‌شود؟
بیش از یک دهه است مشکل شیوع بیماری سالک در استان سمنان به‌خصوص جنوب دامغان که کانون این بیماری محسوب می‌شود، دغدغه مردم و مسئولان شده اما هنوز شاهد ریشه کنی این بیماری نیستیم. این بیماری پس از سال‌ها شیوع در جنوب دامغان حالا به یک پدیده اجتماعی بدل شده که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است؛ پدیده‌ای که نارضایتی مردم منطقه را به‌دنبال دارد و هیچ آمار دقیقی هم از تعداد مبتلایان به آن اعلام نمی‌شود.
احمدی از سمنان 

   اغلب مغازه‌ها همچنان از فروش شکر خودداری می‌کنند
هر چند شکر ماده چندان مفیدی نیست اما بالاخره از کالاهای مصرفی ایرانیان است. چگونه است که هر جا می‌رویم و از هر سوپرمارکتی می‌پرسیم یا شکر ندارد یا دارد و نمی‌فروشد؟ امکان خرید شکر فقط از فروشگاه‌های بزرگ فراهم است که رفتن به این فروشگاه‌ها برای همه خانواده‌ها مقدور نیست.
یارحسین از تهران

   بافت تاریخی شیراز در قرق معتادان 
بافت تاریخی شیراز به‌عنوان یکی از اصیل‌ترین بافت‌های کشور آنچنان چهره درنقاب اعتیاد کشیده که برخی ساکنان اصیل را مجبور به مهاجرت کرده و آنهایی که مانده‌اند نیز مجبور به همزیستی اجباری بامشکلات هستند. در گوشه گوشه این بافت در سایه نبود نظارت، معتادان جولان می‌دهند. به آن نقطه از بافت تاریخی که ارزشمند هم است حتی نمی‌توان یک گردشگر راه داد.
هژبری از شیراز

   صاحبخانه‌ها هر کاری دلشان بخواهد می‌کنند
صاحبخانه‌ها در تهران هیچ دستورالعمل و ابلاغیه‌ای اجرا نمی‌کنند و هر نرخ که دلشان می‌خواهند می‌دهند. نظارتی هم بر این موضوع نیست و شکایت و پیگیری هم وقت تلف کردن است. در نتیجه از مجموع حقوق 3میلیون و 200هزارتومانی 2میلیون و 500هزار تومان اجاره می‌دهم و با بقیه آن باید زندگی خود، همسر و3 فرزندم را مدیریت کنم.
قهرمانی از تهران 

  ضعف در جانمایی مسکن ملی در استان قم
درحالی‌که هزاران نفر در استان قم به‌عنوان متقاضی مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند خبر رسید که قرار است ۱۱ هزار و ۷۳۹ نفر متقاضی مسکن در استان قم را برای شهر امیرکبیر در نزدیکی اراک ثبت‌نام ‌کنند که این نشان‌دهنده ضعف در جانمایی است. درحالی‌که می‌توان چند شهر کوچک در قم را به لحاظ تأمین مسکن تقویت کرد و جمعیت‌پذیری آن شهرها را افزایش داد نه اینکه فردی را که از قم ثبت نام کرده در استان مرکزی سکنی دهند.
سلیمانی از قم 

   واحدهای مسکن مهر پردیس، بدون دینام کولر تحویل داده شدند
واحدهای تحویلی فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس بدون دینام کولر تحویل مالکان داده شدند. با تعاونی مسکن و مدیران ساختمان مکرر تماس گرفته و پیگیر شده‌ایم ولی مدام امروز و فردا می‌کنند و به بهانه‌های مختلف دینام را تحویل نمی‌دهند. مسئولان نظارت کنند که اگر قصد تحویل دینام کولر را ندارند، سود دینام‌های تحویل نشده به جیب چه‌کسی می‌رود؟ و اگر قرار است تحویل دهند چرا این قدر مردم را اذیت می‌کنند.
شهسواری از پردیس تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید