• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
چهار شنبه 29 مرداد 1399
کد مطلب : 108069
+
-

دستگیری یکی از عاملان شهادت مأمور پلیس در قزوین

پیگیری
دستگیری یکی از عاملان شهادت مأمور پلیس در قزوین


یکی از اشرار مسلح که در جریان درگیری با مأموران پلیس در خراسان جنوبی یکی از آنها را به شهادت رسانده بود پس از یک‌ماه فرار در قزوین دستگیر شد.
به گزارش همشهری، 20تیرماه امسال در جریان درگیری بین اشرار مسلح با مأموران پلیس در شهرستان خوسف استان خراسان جنوبی یکی از مأموران به نام ایمان یوسفی براثر اصابت گلوله به شهادت رسید. به‌دنبال این حادثه تحقیقات برای دستگیری اشرار مسلح آغاز شد تا اینکه با گذشت بیش از یک‌ماه از این حادثه مأموران به اطلاعاتی درباره یکی از متهمان دست یافتند. این شواهد حاکی از آن بود که او به قزوین گریخته و در آنجا به‌طور مخفیانه زندگی می‌کند. در این شرایط مأموران راهی قزوین شدند و در عملیاتی ضربتی این متهم را دستگیر کردند.
سرهنگ ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در این‌باره گفت: صبح سه‌شنبه مأموران پلیس امنیت عمومی استان خراسان جنوبی در عملیات پیچیده اطلاعاتی موفق به دستگیری این متهم تحت تعقیب شدند.
 وی تأکید کرد: مأموران پلیس با قاطعیت با اشرار مسلح و هرگونه بی‌نظمی برخورد خواهند کرد. به گفته وی، شرور دستگیر شده به‌صورت مستقیم در درگیری با مأموران شرکت داشته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید