• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 28 مرداد 1399
کد مطلب : 107961
+
-

جزئیات قتل شوهر دوم به‌دست شوهر اول

جزئیات قتل شوهر دوم به‌دست شوهر اول

زن جوانی بعد از جدایی از همسرش، با یکی از بستگان او ازدواج  کرد و همین باعث کینه شوهر اولش شد و جنایتی هولناک را رقم زد.
به گزارش همشهری، بامداد 27مرداد‌ماه گزارش درگیری مرگباری به قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران اعلام شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که مردی جوان بر اثر اصابت ضربات چماق و چاقو مجروح شده و در بیمارستان جان باخته است. با شروع تحقیقات تخصصی معلوم شد که عاملان این جنایت شوهر سابق همسر مقتول و برادرانش هستند. مأموران در نخستین گام به تحقیق از همسر مقتول پرداختند. وی گفت: چندین سال قبل ازدواج کردم اما با همسرم اختلاف داشتم. تا اینکه سال گذشته از او جدا شدم.
وی ادامه داد: از همسر اولم 2فرزند دارم که بچه‌هایم نزد من زندگی می‌کنند. مدتی که از جدایی ما گذشت با مقتول که از بستگان شوهر سابقم بود ازدواج کردم. زن جوان ادامه داد: زندگی جدیدم با شوهر دومم شروع شد و همه‌‌چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه پدرشوهرم چند روز قبل فوت شد. من و همسرم برای شرکت در مراسم ختم راهی شهرستان محل زندگی پدرشوهرم شدیم اما فرزندانم به‌خاطر کرونا نیامدند و در مراسم ختم شرکت نکردند. آنها نزد همسر سابقم ماندند و قرار شد بعد از اینکه از سفر برگشتیم به دنبالشان بروم. زن جوان گفت: شب حادثه برای آوردن بچه‌هایم به خانه همسر سابقم رفتم اما خانواده او به محض دیدن ما شروع به جر و بحث کردند. برادرشوهرها و شوهر سابقم با من درگیر شدند. من هم از ترسم به کوچه پناه بردم اما آنها با چوب، چماق و چاقو به‌دنبالم آمدند و به سمت شوهرم حمله‌ور شدند. آنها به‌شدت او را زخمی کردند و همسایه‌ها که شاهد درگیری بودند به اورژانس و پلیس زنگ زدند. وی گفت: پیش از رسیدن مأموران شوهر سابقم و اقوامش فرار کردند و مأموران موفق شدند 2برادرشوهر سابقم را دستگیر کنند.
در این شرایط بازپرس جنایی تهران دستور داد که جسد مقتول به پزشکی‌قانونی منتقل شود تا علت اصلی مرگ مشخص شود، چراکه مقتول با ضربات متعدد چوب، چماق و چاقو کشته شده و مشخص نبود کدام ضربه کشنده بوده است. به همین دلیل باید مشخص شود که ضربه اصلی و کشنده را چه‌کسی به مقتول زده است. از سوی دیگر بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت شوهر سابق این زن و افرادی که در این درگیری حضور داشتند را نیز صادر کرد.
در همین حال سرهنگ رسول بهرامی، رئیس کلانتری140 باغ‌فیض درخصوص این پرونده گفت: با انجام تحقیقات مشخص شده زن جوان بعد از جدایی از شوهر اولش با شوهرخواهر او ازدواج کرده و همین باعث کینه شده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید