• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 28 مرداد 1399
کد مطلب : 107954
+
-

با مردم

   بانک‌ها برای وام ازدواج، ضمانت کارمند رسمی می‌خواهند
در این شرایط دشوار اقتصادی گرفتن همان وام ناچیز ازدواج که شاید بتواند گوشه‌ای از زندگی جوانان را بگیرد  سخت است. بانک‌ها در پرداخت وام بسیار سختگیرانه عمل می‌کنند و حتما ضامنی می‌خواهند که استخدام رسمی باشد؛ ولی سؤال این است که مگر چقدر کارمند استخدام رسمی در کشور هست و اصلا تکلیف امثال ما که حتی یک کارمند رسمی هم نداریم و همگی شغل آزاد داریم چیست؟
نظری از تهران
 
   کتیبه هخامنشی خارک در معرض خطر است
کتیبه هخامنشی خارک که یک سند مهم مبنی بر حاکمیت ایران بر خلیج‌فارس است به حال خود رها شده و متأسفانه به خوبی از آن مراقبت نمی‌شود.
جمالی از خارک

   دورکاری کارمندان و سازمان‌ها ادامه یابد
وقتی دورکاری کارمندان و سازمان‌ها به‌مدت 2هفته تمدید شد و این امر تأثیر خود را روی کاهش شیوع کرونا نشان داد، جا دارد مسئولان روی این گزینه تمرکز بیشتری داشته باشند و دورکاری 50درصدی پرسنل سازمان‌ها و ادارات را همچنان اجرایی کنند.
نیری از تهران 

   یک‌ماه بدون آب در روستای مهدی‌آباد بیرجند 
اهالی «روستای مهدی‌آباد» در خراسان جنوبی حدود یک‌ماه است که در گرمای طاقت‌فرسای تابستان و شرایط کرونایی با بی‌آبی دست و پنجه نرم می‌کنند. البته این خاص مهدی‌آباد نیست و روستاییان خراسان جنوبی با بحرانی به نام «تشنگی» روبه‌رو هستند که بخشی از آن به خشکسالی‌های ۲۰ساله بازمی‌گردد که امان روستاییان استان را بریده است اما وضع در مهدی‌آباد بسیار بد است و مردم از یک‌ماه قبل هیچ آبی ندارند و حتی آبرسانی تانکری به این روستا به درستی صورت نمی‌گیرد و این وضعیت تأخیر در آبرسانی جان مردم را به لب رسانده است.
مهدوی از مهدی‌آباد بیرجند

   شلوغی اتوبوس‌های تهران کنترل شود
با وجود ابلاغ دستورالعمل دورکاری، بسیاری از شرکت‌های خصوصی به این دستورالعمل کار ندارند و حتی شرکت‌هایی نظیر شرکت نفت زیر بار دورکاری پرسنل نرفته‌اند در نتیجه اتوبوس‌های خطوط مختلف تهران به‌خصوص خطوط  بی‌آرتی بسیار شلوغ هستند. از مسئولان تقاضا داریم به رانندگان آموزش دهند که از تعداد تعیین شده، بیشتر مسافر سوار نکنند تا این اتوبوس‌ها عامل شیوع کرونا نباشند.
شهریاری از تهران

   از مردم تقاضا داریم به مسافرت نروند
همه ساله در فصول گرم سال یاسوج میزبان مسافران بسیاری به‌خصوص از خوزستان است و همزیستی ارزشمند و دوستانه‌ای بین دو استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان وجود دارد ولی شرایط کرونا ایجاب می‌کند که هموطنان خوزستانی به شهر ما نیایند تا به امید خدا با رعایت دقیق‌تر ریشه کرونا زودتر بخشکد و بتوانیم سال‌های سال به استان‌ها و شهرهای یکدیگر سفر کنیم.
شریفی از یاسوج

پاسخ مسئولان

بازسازی ایستگاه بی‌آرتی آذری با شهرداری منطقه10 است

روابط عمومی منطقه17 شهرداری تهران پیرو انتشار پیام مردمی با موضوع مرمت و بازسازی ایستگاه بی‌آرتی در خیابان آذری در ستون با مردم روزهای 14و 16مردادماه پاسخ داده است: «ضمن تقدیر از شهروند محترم به اطلاع می‌رساند؛  ایستگاه مذکور در محدوده جغرافیایی منطقه10 شهرداری تهران واقع شده است و طبعا اقدامات صورت گرفته همچون طولانی شدن فرایند مرمت و بازسازی آن مربوط به شهرداری منطقه17 نیست.»

این خبر را به اشتراک بگذارید