• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 28 مرداد 1399
کد مطلب : 107919
+
-

راهنمای خرید ساعت هوشمند

  ساعت‌ هوشمند و مچ‌بند هوشمند در چند سال اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده‌اند و کارایی آنها از شمردن قدم‌های کاربران به رد یا پاسخ تماس‌های تلفنی و حتی اتصال به اینترنت تبدیل شده است. با ورود تولیدکنندگان گوناگون مثل اپل و سامسونگ، بازار ساعت‌های هوشمند هم تغییرات بسیاری را تجربه کرده تا خرید یک محصول ایده‌آل به یک تصمیم دشوار تبدیل شود. اگر قصد خرید ساعت و مچ‌بند هوشمند را دارید، این راهنمای خرید به شما کمک می‌کند تا با توجه به میزان بودجه‌ای که درنظر گرفته‌اید بهترین محصول ممکن را خریداری کنید.
  مچ‌بند شیائومی Mi Band4 با امکانات قابل‌قبول، یک گجت به‌صرفه است. صفحه نمایش ۰.۹۵ اینچی این مچ‌بند به رزولوشن ۱۲۰ در ۲۴۰ مجهز شده و تا عمق۵۰ متر به آب مقاوم است. اگر از محصولات اپل استفاده می‌کنید نگران نباشید چون این مچ‌بند شیائومی توانایی تنظیم با سیستم‌ عامل‌های اندروید و آی‌اواس را دارد. ویژگی این گجت باطری آن است که براساس ادعای تولیدکننده با یک‌بار شارژ کامل تا ۲۰ روز کار می‌کند.
  صفحه نمایش مچ‌بند آنر مدل5 Band Global هم ۰.۹۵ اینچ و از تکنولوژی AMOLED   برخوردار است و توانایی تطبیق با سیستم عامل‌های اندروید و آی‌اواس را دارد و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. مانند بسیاری از مچ‌بندهای هوشمند، توانایی شمارش قدم‌ها و سایر فعالیت‌های ورزشی را دارد. براساس ادعای آنر، این مچ‌بند هوشمند با هر بار شارژ کامل‌ حدود۲ هفته کار می‌کند. این محصول آنر مانند بسیاری از مچ‌بندهای هوشمند توانایی اتصال به تلفن هوشمند را هم دارد.
  مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل
 Amazfit Bip اگرچه شباهت زیادی با ساعت‌های هوشمند دارد اما بیشتر روی ویژگی‌های مچ‌بندها مانند ویژگی‌های ورزشی و سلامتی تمرکز کرده است. صفحه نمایش ۱.۲۸ اینچی و وزن ۳۱ گرمی‌اش ابعاد و طراحی بسیار مشابهی با ساعت‌های هوشمند دارد اما چندان هم شبیه آنها نیست. دلیل آن هم این است که با یک سیستم عامل اختصاصی همراه شده تا ویژگی‌های مچ‌بندهای هوشمند را بیشتر نمایش دهد. گواهی‌نامه IP 68 این مچ‌بند مقاومت آن در برابر آب و رطوبت را تضمین می‌کند و باطری این محصول این توانایی را دارد که با یک‌بار شارژ کامل حدود یک‌ماه همراه کاربر خود باشد. این گجت با پشتیبانی از سیستم عامل‌های اندروید و آی‌اواس یک محصول ایده‌آل محسوب می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید