• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 28 مرداد 1399
کد مطلب : 107920
+
-

مرکز خرید کورش

مجتمع کورش یک مرکز تجاری، تفریحی و فرهنگی در محدوده غرب تهران است که می‌تواند گزینه خوبی برای تفریح و خرید و سرگرمی با هر سن و سلیقه‌ای باشد.
   در این مجتمع علاوه بر خرید می‌توانید از امکانات تفریحی شامل 4طبقه آمفی‌تئاتر و سینما، رستوران، شهربازی و هایپرمارکت هم استفاده کنید.
    این مجتمع با یکی از بزرگ‌ترین پارکینگ‌های پایتخت شرایط مناسبی را برای مراجعه‌کنندگان فراهم آورده است. ظرفیت پارکینگ مجتمع کورش 1600دستگاه است.
   طبقه همکف این مجموعه شامل 11واحد تجاری شامل بسیاری از برندهای بین‌المللی و پوشاک است. در طبقه اول هم 143واحد تجاری عرضه‌کننده پوشاک، کیف و کفش، تلفن همراه، کامپیوتر و لوازم خانگی فعالیت دارد.
   طبقه منفی یک شمالی هم در امتداد راهروی شمالی شامل 46واحد تجاری و بورس طلا و جواهرات است. طبقه منفی2 شمالی هم در امتداد بخش شمالی زیرزمین اول با 37واحد تجاری تکمیل‌کننده این بخش یعنی طلا و جواهر است.
   شهربازی مجتمع کورش در طبقه دوم قرار دارد که مجاور آن 6رستوران با برندهای معتبر فعالیت دارند.
   6کافی‌شاپ هم در طبقات سوم، چهارم، پنجم، ششم، زیرزمین اول و زیرزمین دوم دایر است که مراجعه‌کنندگان می‌توانند در این طبقات از خدمات آنها استفاده کنند. این مجتمع رستوران بین‌المللی هم دارد که در طبقه هفدهم این مجتمع قرار دارد.
    این مجتمع با قرار گرفتن در مسیر بزرگراه‌های حکیم و ستاری که از شریان‌های اصلی شرقی-غربی و شمالی- جنوبی شهر تهران، مستقیما قابل‌دسترسی است و از بزرگراه‌های نیایش و همت نیز از بزرگراه ستاری دسترسی دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید