• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
دو شنبه 27 مرداد 1399
کد مطلب : 107869
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/OY5Kp
+
-

نکته بازی

مگر با هم نیستید؟
تراکتور در داربی برگشت تبریز 2 بر یک از سد ماشین‌سازی گذشت. هزار بار گفتیم حضور 2تیم با مالک مشترک در یک رده شائبه‌برانگیز است، اما کسی گوش نداد. الان هم دیگر از تکرار مکررات خسته‌ایم و فقط قصد داریم به چند جمله عجیب از آقای حمیدرضا عبداللهی، مربی ماشین‌سازی در نشست بعد از بازی اشاره کنیم. استاد فرموده‌اند: «کاش تراکتور مقابل شاهین و پیکان هم با همین حرارت بازی می‌کرد. ما 2تیم حکم برادر را داریم. الان سرمربی ما در بیمارستان است. فوتبال ایران پاک نیست. همه می‌دانند تغییر داور، 48ساعت قبل از بازی یعنی چه!» آقا شما با کی کار داری؟ از محکم‌ بازی کردن حریف شاکی هستی یا اتهام زدوبند با داور را مطرح می‌کنی؟ بعد وقتی هر
 2 تیم یک مالک دارند، دیگر با داور چه‌کار دارید؟ ما که گیج شدیم.

چقدر زود سیر شدید
گل‌گهر نیمه اول بازی با پرسپولیس عالی بود. آنها شباهتی به یک تیم در حال سقوط نداشتند. 2 بر صفر هم جلو افتادند و اعصاب حریف سرشناس را به هم ریخته بودند. نیمه دوم اما کلا یک تیم متفاوت دیدیم. به قول گزارشگر کرمانی انگار بازیکنان گل‌گهر مطمئن بودند کار تمام‌شده و بازی را برده‌اند؛ یعنی این شکم‌سیری که نیمه دوم از سیرجانی‌ها دیدیم، در پرسپولیس بعد از پوکر قهرمانی دیده نشد! نتیجه‌اش هم شد اینکه آنها از حریف 10نفره 3گل دریافت کردند و چیزی نمانده بود یکی از زشت‌ترین کام‌بک‌های تاریخ را بخورند. فوتبال همین است و هیچ فرصتی برای اشتباه کردن در اختیار شما قرار نمی‌دهد. اگر گل‌گهر نیمه دوم کمی جدی‌تر بازی می‌کرد، الان خیالش از بقا راحت‌تر بود، اما با نتیجه به‌دست آمده آنها هنوز روی کاغذ خطر سقوط را احساس می‌کنند.

امان از این حضرات متعصب‌نما!
هر مصاحبه‌ای که از سپهر حیدری یا مهرداد میناوند می‌آید، اول از همه پشت خود پرسپولیسی‌ها می‌لرزد. در استقلال هم این داستان راجع‌به امیرحسین صادقی وجود دارد و انتشار هر مصاحبه از او، بیشتر خود آبی‌ها را نگران می‌کند. این پیشکسوت‌های «متعصب‌نما» گاهی آنقدر آماتور رفتار می‌کنند که حتی صدای هواداران عادی هم درمی‌آید. الان استاد سپهر فرموده‌اند: «ما نگران داوری در جام حذفی هستیم. انگار می‌خواهند جام‌ها را تقسیم کنند.» اگر واقعا اراده‌ای وجود دارد که می‌تواند در این سطح مداخله و نتایج را تعیین کند، پس اول از همه قهرمانی‌های خود پرسپولیس زیر سؤال است. مگر می‌شود با 2تا سوت داور یک نتیجه کلی گرفت؟ این چه منطقی است؟ این همه مدت است پرسپولیسی‌ها اصرار دارند ثابت کنند نتایج فقط در زمین معلوم می‌شود، بعد شما پای سوم شخص را وسط می‌کشی؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید