سیدسعید راد- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران
بهمنظور ارتقای خدمترسانی به شهروندان و بهبود سازوکارهای موجود، ضمن استفاده از آمار و اطلاعات دقیق و روشهای جدید مدیریتی، باید تعاملات برونسازمانی و درونسازمانی خود را افزایش دهیم. زمان آن رسیده که بهتدریج، بازارهای میوه و ترهبار از حالت سنتی خارج شده و در قالب فروشگاهی و متناسب با نیازمندیهای روز، حداکثر خدمات را به شهروندان ارائه کنند. ضمنا باید این خبر را هم اعلام کنم که با توجه به نذورات شهروندان در ماههای محرم و صفر، اقلام اساسی همچون شکر بستهبندی، خرمای رطب و انواع روغن بهمیزان کافی برای دهه نخست ماه محرم در میادین میوه و ترهبار موجود است.
دو شنبه 27 مرداد 1399
کد مطلب :
107865
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/Kr5DR
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved