• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 27 مرداد 1399
کد مطلب : 107826
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/PN5yw
+
-

کافه مجلس


  پیام قالیباف به سیدحسن نصرالله
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در پیام‌هایی جداگانه به نبیه بری، رئیس مجلس لبنان و سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان سالروز پیروزی مقاومت لبنان در جنگ ۳۳روزه را تبریک گفت و پیروزی مقاومت لبنان را نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ مبارزات منطقه دانست.

  تذکر ستاد کرونا به مجلس
سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که ستاد مقابله با کرونا تأکیداتی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجلس شورای اسلامی داشته است. محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: روزانه تب نمایندگان گرفته شده و درصورت مشاهده علائم، از آنها آزمایش و تست کرونا گرفته می‌شود. همچنین نمایندگان و تمامی مراجعان به مجلس شورای اسلامی باید از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده استفاده کنند.

  دوباره اصلاح قانون انتخابات
سید‌محسن دهنوی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شورای اسلامی و همچنین طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست‌جمهوری به‌صورت عادی خبر داد. به گزارش همشهری، در اواخر مجلس دهم نیز نمایندگان اصلاحاتی بر قانون انتخابات داشتند که با واکنش منفی شورای نگهبان همراه بود.

  تجمع معلمان مقابل مجلس
جمعی از معلمان مدارس غیرانتفاعی با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار استخدام و تعیین‌تکلیف وضعیت‌شان شدند. به گزارش ایسنا، این معلمان تأکید داشتند که برخی از آنها هنوز قرارداد مشخصی نداشته و به‌صورت حق‌التدریس فعالیت می‌کنند. تعداد دیگری هم خواستار استخدام خود شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید