• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 20 مرداد 1399
کد مطلب : 107174
+
-

ساعت‌فروشان جمهوری



     راسته ساعت‌فروشان سه‌راه جمهوری یکی از بورس‌های اصلی فروش ساعت در تهران است. در این راسته می‌توانید انواع مغازه‌ ساعت‌فروشی را پیدا کنید که مدل‌ها، برندها و مارک‌های مختلف ساعت را در معرض دید علاقه‌مندان به ساعت قرار داده‌اند.
     اگر قصد خرید ساعت دارید یا از آنهایی هستید که کلکسیون ساعت جمع‌آوری می‌کنید، می‌توانید در این راسته ضمن دیدن ساعت‌های متنوع، قیمت‌های مختلف را هم ببینید و به‌راحتی انتخاب کنید.
      در راسته ساعت‌فروشان سه‌راه جمهوری نه‌تنها ساعت‌های مچی بسیار زیبایی عرضه می‌شود بلکه انواع ساعت دیواری مناسب برای منزل، اداره و دیگر فضاهای کاری و تجاری نیز به فروش می‌رسد.
      در این راسته همچنین شما با تنوع زیادی از ساعت‌های دیواری مناسب برای اتاق کودک و ساعت‌های رومیزی مواجه می‌شوید که باعث می‌شود دست‌خالی برنگردید؛ چون به هرحال چیزی متناسب با سلیقه و نیازتان را خواهید یافت.
      نکته‌ای که برای خرید ساعت باید به آن توجه کنید این است که برند ایرانی برای ساعت نداریم. آنچه در بازار ساعت می‌بینید وارداتی است که یا برند اصلی است یا فیک. اگر اهل خرید از برندهای معروف سوئیسی باشید طبیعتا می‌دانید که با قیمت‌های بسیار بالایی مواجه می‌شوید.
      البته این را هم بهتر است درنظر داشته باشید که برندهای غیرسوئیسی و درجه دوم ساعت هم کیفیت مناسبی دارند و تا چند سال می‌توانند نیاز شما را برآورده کنند. هر دو این مدل ساعت‌ها را می‌توانید در راسته ساعت‌فروشان سه‌راه جمهوری پیدا کنید.
      این راسته بازار در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته و برای رفتن به آن بهترین راه استفاده از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی است. می‌توانید برای دسترسی به این محل از اتوبوس‌ها و تاکسی‌هایی که از خیابان جمهوری و ولی‌عصر تردد می‌کنند، استفاده کنید. البته مترو هم گزینه خوبی است، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این راسته بازار متروی تئاترشهر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید