• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 20 مرداد 1399
کد مطلب : 107173
+
-

خرید و نصب کاغذ دیواری


     قبل از انتخاب کاغذ دیواری باید به رنگ وسایل خانه توجه کنید زیرا هماهنگ نبودن رنگ و نوع کاغذ دیواری با سایر وسایل، خانه را بی‌نظم و خسته‌کننده نشان می‌دهد و احساس آشفتگی را القا می‌کند. کاغذ دیواری‌ها امروزه از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و از طرح‌های گل و بته و نقش‌های هندسی در رنگ‌های مختلف تا تصاویر متنوع هنری و طرح‌های سنگی و آجری تا کاغذ دیواری‌های سه‌بعدی را می‌توانید مطابق سلیقه، بودجه و ویژگی‌های فضای مورد نظر در فروشگاه‌های کاغذ دیواری پیدا کنید. اما برای اینکه نتیجه کار رضایتبخش باشد، تنها خرید خوب کافی نیست.
     یکی از نکات مهم در نصب کاغذ دیواری استفاده از چسب‌های مناسب و باکیفیت است. در گذشته، چسب‌های کاغذ دیواری به‌گونه‌ای بودند که به‌راحتی حل نشده و باعث می‌شدند جدا کردن کاغذ از روی دیوار بسیار دشوار شود. امروزه، با وجود چسب‌های پیشرفته‌تر مانند چسب سلولزی، چسبندگی و فرایند جدا شدن ساده‌تر شده است. بدین‌ترتیب جدا کردن کاغذ دیواری به دیوارها آسیب نمی‌رساند.
      از یک نصاب ماهر کمک بگیرید و به توانایی خودتان تکیه نکنید. ممکن است مشکلاتی طی چسباندن کاغذ ایجاد شود که نتوانید آن را برطرف کنید. مشکلاتی از قبیل ارتفاع دیوار یا ناهمواری سطح دیوار که فقط یک حرفه‌ای می‌تواند آن را برطرف کند.
     قبل از نصب کاغذ دیواری دیوارهای مورد نظر را آماده‌سازی کنید. دیوارهای ناهموار یا آسیب‌دیده ممکن است مستلزم زیرسازی‌های بیشتری نسبت به سایر دیوارها باشند و انجام نشدن صحیح این کار، ظاهر نامتقارن یا غیریکنواخت را به دیوارهای شما می‌دهد.
     و در پایان یک نکته زیبایی‌شناسانه: بهتر است برای خانه‌هایی که سقف بلندی دارند از کاغذ دیواری‌هایی با شکل و خطوط افقی استفاده کنید که در این صورت ارتفاع سقف را کوتاه‌تر جلوه می‌دهد و در ضمن نوعی گرما و صمیمیت نیز به‌وجود می‌آورد. استفاده از کاغذ دیواری‌های بافت‌دار به دیوارها عمق می‌بخشد و نیز سبب جذب صدای فضا می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید