• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 19 مرداد 1399
کد مطلب : 107104
+
-

بازگشت جوان به تلویزیون با «خندوانه»

«استندآپ‌شو» رامبد جوان به سرنوشت «شب‌نشینی» مدیری دچار شد؟

بازگشت جوان به تلویزیون با «خندوانه»


رامبد جوان که قرار بود با برنامه اینترنتی «استندآپ شو» فعالیت خود را دوباره آغاز کند، در صفحه شخصی خود خبر از بازگشتش به تلویزیون داده است. جوان قرار است با سری جدید «خندوانه» آبان‌ماه به تلویزیون بیاید.
به‌گزارش همشهری، پیش از این نیز مهران مدیری قرار بود برنامه‌ای در شبکه نمایشی خانگی با عنوان «شب‌نشینی» در قالب و ساختار شبیه «دورهمی» داشته باشد که سازمان با این برنامه مخالفت کرد و با وجود تولید قسمت‌های اول نتوانست مجوز خود را برای پخش بگیرد. حالا به‌نظر این اتفاق برای رامبد جوان افتاده است.
بعد از آنکه صداوسیما با پخش برنامه اینترنتی «استندآپ‌شو» مخالفت کرد رامبد جوان اعلام کرده که قرار است آبان‌ماه با «خندوانه» به تلویزیون بیاید و در این برنامه «خنداننده‌شو» را به جای استند‌آپ‌شو داشته باشد. جوان برای راه‌اندازی برنامه اینترنتی‌اش حتی در صفحه شخصی فراخوان اعلام کرده بود اما با توجه به عدم‌موافقت سازمان قرار است که جوان «خنداننده‌‌شو» را داشته باشد. طرحی که در رسانه ملی به تصویب رسیده، ‌تولید و به اجرا در آمده است. جوان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:«با عذرخواهی از همه عزیزانی که در استندآپ‌شو با ما همراه بودن، داورهای محترم ویشکا آسایش و سروش صحت عزیز، همه همکاران و عوامل پشت صحنه، تمام شرکت‌کننده‌های محترم و دوستانی که برای شرکت در مسابقه ویدئو ارسال کرده بودن، اسپانسرهای محترم و تماشاچیانی که منتظر پخش برنامه بودن، مسابقه اینترنتی استندآپ شوتعطیل شد و احتمالا به خندوانه که حدود آبان‌ماه پخش خواهد شد، منتقل می‌شود.» جوان همچنین خبر از تولید سریال«شاخ» در شبکه نمایش خانگی داده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :