• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 16 مرداد 1399
کد مطلب : 107021
+
-

مرگ اسرارآمیز ٢جوان با مصرف قرص‌های لاغری






 پلیس در حال تحقیق درباره مرگ اسرارآمیز 2جوان است که پس از مصرف قرص‌های لاغری جان باخته‌اند.
به گزارش همشهری، ساعت ٩:٤٥ صبح دیروز به قاضی مصطفی واحد، کشیک جنایی تهران خبر رسید جوانی ١٩ساله در خانه‌اش جان باخته است. بازپرس جنایی به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی راهی محل زندگی قربانی شدند. او دانشجوی رشته مدیریت بود و یکی از اعضای خانواده‌اش به تیم جنایی گفت: میلاد (متوفی) از ما خواسته‌ بود که صبح ساعت٦ بیدارش کنیم. قرار بود جایی برود و کار داشت اما وقتی بیدار نشد و به اتاقش رفتیم متوجه شدیم نفس نمی‌کشد. میلاد شب قبل با 2نفر از دوستانش قرار داشت که ظاهرا با یکدیگر به رستوران رفته و پیتزا خورده بودند. او بعد از اینکه به خانه برگشت به اتاق رفت و خوابید و نمی‌دانیم علت مرگش چیست.
با توجه به مشکوک بودن مرگ پسر جوان، بازپرس جنایی تهران دستور داد تا جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود. همچنان که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تلفن بازپرس جنایی که هنوز در محل حادثه حضور داشت بار دیگر به صدا درآمد. این‌بار گزارش مرگ مشکوک جوان دیگری به وی اعلام شد. متوفی دوم دوست میلاد بود که شب قبل با یکدیگر به پیتزافروشی رفته بودند. دومین قربانی پسری 21ساله و کارمند یکی از شرکت‌های دولتی بود. خانواده وی صبح هرچه او را صدا زدند که به سرکار برود جوابی نداده و بیدار نشده بود و پس از آن متوجه مرگش شده بودند.  ماجرای مرگ دومین قربانی با قربانی اول شباهت زیادی داشت. هردو دوست شب قبل به خانه بازگشته و به خواب رفته و دیگر بیدار نشده بودند. تیم جنایی برای کشف راز مرگ این 2دوست باید به سراغ نفر سومی می‌رفتند که شب قبل از حادثه همراه آنها بود. او به ماموران گفت که هر سه نفرمان شب قبل باهم در رستوران قرار داشتیم و پیتزا سفارش دادیم. قبل از آن یکی از دوستانم گفت که چند روز قبل یک قرص لاغری از عطاری خریده است. می‌گفت روز قبل نصف قرص را خورده که تأثیر زیادی در کم کردن اشتهایش داشته است. آنها هر دو قرص را خریده بودند و  می‌گفتند به‌دلیل کرونا در خانه بودند و اشتهایشان زیادشده وزنشان نیز بالا رفته است. آن شب در رستوران، هر کدام از دوستانم یک قرص کامل و یک نصفه مصرف کردند. به من هم اصرار کردند که مصرف کنم اما من وزنم خوب بود و نیازی نداشتم. آن شب بعد از رستوران به خانه برگشتیم اما صبح  شنیدم که دوستانم فوت شده‌اند.

انکار صاحب عطاری
تیم جنایی در گام بعدی به سراغ صاحب عطاری که قرص‌های لاغری را به قربانیان فروخته بود رفتند. او با دستور قاضی جنایی تهران بازداشت شد و در ادامه تحقیقات مأموران دریافتند که پسر جوان دیگری نیز پس از مصرف نصف قرصی که از این عطاری خریده بود دچار مسمومیت شدید شده است. صاحب عطاری اما در بازجویی‌ها منکر فروش قرص‌های لاغری شد و گفت هرگز چنین قرصی نفروخته است. با این حال تمام قرص‌هایی که در عطاری موجود بود برای انجام آزمایش و نمونه‌برداری به پزشکی قانونی فرستاده شد تا مشخص شود که قربانیان کدام قرص را مصرف کرده‌اند. تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد تا معمای این قرص‌های مرموز فاش شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید