• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 15 مرداد 1399
کد مطلب : 106951
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/pYX91
+
-

کافه مجلس

 شکایت واصل نشد
موسی غضنفرآبادی، سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در رابطه با شکایت فرزند سعید حجاریان به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: هنوز در این رابطه نامه‌ای دریافت نکرده‌ایم. نامه‌ها در جلسه‌های روز چهارشنبه مورد بررسی قرار می‌گیرد. در عین حال برخی اکانت‌های توییتری تصویر نامه شکایت فرزند حجاریان را که به دبیرخانه مجلس ارسال شده است، منتشر کردند. علی خضریان، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در توییتر خود مدعی شده بود:  سعید حجاریان و فرزندش با اعمال نفوذ، ردیف بودجه خودکفایی گندم را حذف کرده و واردات این کالا ادامه یافته است.

 یک نماینده دیگر کرونایی شد
 محمد علی‌پور، نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی با انتشار  یادداشتی در صفحه شخصی خود از ابتلای خود به کروناویروس خبر داد. تاکنون 3 نماینده مجلس به‌دلیل ابتلا به کرونا درگذشته‌اند. پیش از این، وحید جلال‌زاده، نماینده مردم ارومیه و علی زنجانی، نماینده مردم نقده و اشنویه به کرونا مبتلا شده بودند.

 هیأت 13نفره ناظر کنکور
احمدحسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تشکیل هیأتی ۱۳ نفره از تعدادی از نمایندگان مجلس و وزارت بهداشت جهت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری خبر داد. به گزارش ایسنا، این هیأت 13نفره متشکل از 8 نماینده مجلس شورای اسلامی و 5 نفر از وزارت بهداشت است. 8 نماینده مجلس از 4 کمیسیون آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی هستند که قرار است بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان برگزاری کنکور نظارت کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید