استارتاپ Grab دیروز اعلام کرد که واحد مالیاش که روی خدماترسانی به کارآفرینان و مشاغل کوچک متمرکز بود، قصد دارد به سمت ارائه خدمات در زمینه محصولات مصرفی، وامها، سرمایهگذاریهای خرد، بیمه درمانی و خرید اعتباری برود. به گزارش تککرانچ، این استارتاپ سنگاپوری که در ژوئن سال2012تاسیس شده و بیش از 6هزار کارمند دارد، در ماه فوریه اعلام کرد که بودجه خود را به 856میلیون دلار رسانده است تا سرعت خدماترسانی در حوزههای پرداخت و مالی را افزایش دهد. مقامات این استارتاپ میگویند در روزهای بحرانی شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مردم به سمت خرید آنلاین رفته و بیشتر امور مالی خود را بهصورت آنلاین انجام میدهند و همین موضوع باعث شده تا این استارتاپ نیز با تمام توان در خدمت این قبیل موارد باشد. اما شرایط در منطقه جنوب شرق آسیا بهگونهای دیگر است. با اینکه این استارتاپ بزرگ در کنار استارتاپهای همکار دیگر، در بسیاری از کشورهای جنوب شرقی آسیا فعالیت دارند، اما آمارها نشان میدهد که بیش از 70درصد مردم در این ناحیه دسترسی اندکی به خدمات بانکی و کارتهای اعتباری دارند. این موضوع میتواند بازار خوبی برای Grab بهمنظور بهدست آوردن مشتریان بیشتر باشد. طبق پیشبینیهای انجام گرفته، امور مالی دیجیتال در جنوب شرق آسیا میتواند تا 60میلیارد دلار تا سال2025سودآوری داشته باشد.
چهار شنبه 15 مرداد 1399
کد مطلب :
106875
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/XDkMm
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved