• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 15 مرداد 1399
کد مطلب : 106848
+
-

پارچه‌فروشی عبدل‌آباد

  در بازارعبدل‌آباد می‌توانید بسیاری از کالاها را با قیمت مناسب‌تر تهیه کنید، ازجمله پارچه. تفاوت‌هایی که پارچه‌فروشی‌های عبدل‌آباد با سایر پارچه‌فروشی‌ها دارد موجب شده تا این بازار مورد توجه بسیاری از افرادی قرار گیرد که نیاز به پارچه دارند.
 در این بازار انواع پارچه را در طرح‌ها و رنگ‌ها، مدل‌ها و متناسب با کاربردهای متفاوت می‌توانید پیدا کنید و ویژگی همه آنها این است که از همتایان خود در دیگر راسته‌های پارچه‌فروشی ارزان‌تر هستند. اگر کمی در این بازار بگردید، می‌توانید پارچه‌هایی را پیدا کنید که قیمت آنها در قیاس با کیفیت‌شان بسیار باورنکردنی است.
  پارچه در این بازار به هر شکلی به فروش می‌رسد. طاقه‌ای، متری، کیلویی و تکه‌ای، از انواع روش‌های فروش پارچه در این بازار است. اگر بخواهید پارچه را به شکل متری بخرید، پول خیلی بیشتری باید نسبت به زمانی که همان پارچه را به شکل کیلویی می‌خرید، پرداخت کنید. اگر می‌خواهید میزان زیادی از یک نوع پارچه را بخرید بهتر است به شکل طاقه‌ای خرید کنید. در این شکل از خرید پارچه، تخفیف خرید آخر جنس نیز به شما تعلق می‌گیرد.
  این بازار در محدوده طرح ترافیک نیست و برای رفتن به آن می‌توانید از وسیله نقلیه شخصی خود استفاده کنید؛ به‌ویژه در روزهای اخیر که به‌دلیل شیوع بیماری کرونا توصیه می‌شود از وسایل نقلیه عمومی کمتر استفاده کنیم. اما در شرایط عادی بهترین وسیله برای رسیدن به این بازار مترو است.
  ایستگاه متروی عبدل‌آباد جزو ایستگاه‌های خط3 مترو است. این ایستگاه بین 3منطقه ۱۸، ۱۷ و ۱۹ قرار گرفته است و همین باعث شده تا 3مکان مختلف دیگر را نیز پوشش دهد. نعمت‌آباد، عبدل‌آباد و شهرک ولی‌عصر 3مکان اصلی‌ای هستند که توسط این ایستگاه پوشش داده می‌شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید