خرید هوشمند از داخل فروشگاه
استارتاپ سوئیسی ادورتیما (Advertima) که ارائهدهنده پلتفرم دید رایانهای است، دیروز اعلام کرد که در مرحله سریA، 15میلیون یورو بهعنوان سرمایه از طریق گروه فورتیمو (یک آژانس املاک سوئیسی) بهدست آورده است. به گزارش وبسایت اییو استارتاپس، ادورتیما به فروشگاهها و خردهفروشیها این امکان را میدهد که فضاهای هوشمندی را ایجاد کرده و تجربه خرید از فروشگاهشان را در این فضا در اختیار مشتریان قرار دهند. با استفاده از دید رایانهای، یادگیری ماشین و البته هوش مصنوعی، استارتاپ ادورتیما، «لایههایی از دادههای انسانی» ایجاد کرده است که رفتار انسان را در فضاهای فیزیکی تفسیر میکند. این استارتاپ با ارائه یک جریان داده در زمان واقعی و کاملا در دسترس، این امکان را فراهم میکند تا فضاهای هوشمند آینده بتوانند با مردم به روشی یکپارچه و معنیدار در تعامل باشند. آنها کارشان را با سوپرماکتها آغاز کردند و بهدلیل شیوع و همهگیری بیماری کووید – 19، توانستند شتاب بیشتری بهکار خود بدهند. سیستم، Advertima مدیریت موجودی هوشمند و پرداخت مستقل دارد و در عین حال محتوای جذاب و مرتبط را در صفحههای دیجیتال هوشمند در طول خرید به مشتریان در فروشگاه ارائه میدهد. خردهفروشیها با هوشمندسازی محیط، کارایی فروشگاههای خود را از این طریق به حداکثر میرسانند و درآمدشان را افزایش میدهند. در اصل با این روش، بازدهی بیشتری برای هر مترمربع ایجاد میشود.