• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 6 مرداد 1399
کد مطلب : 105974
+
-

خیانت 4میلیاردی سرایدار و همسرش به خانواده ثروتمند

پلیس آگاهی
خیانت 4میلیاردی سرایدار و همسرش به خانواده ثروتمند


زوج سرایداری که فقط یک‌روز از شروع به کارشان در خانه‌ای اعیانی می‌گذشت وقتی صاحبخانه و خانواده‌اش به عروسی رفته بودند همه اموال باارزش خانه را که حدود 4میلیارد ریال ارزش داشت سرقت کردند. به گزارش همشهری، چند روز قبل مردی به کلانتری124 قلهک رفت و مدعی شد سارقان در نبود او به خانه‌اش دستبرد زده‌اند. او گفت: من و اعضای خانواده‌ام شب حادثه به عروسی یکی از اقوام رفتیم و آخر شب وقتی برگشتیم، فهمیدیم دزد به خانه‌مان زده و جواهرات، چند تخته فرش دستباف، حدود 30ساعت برند، مقادیری دلار، چند تابلو فرش و خودروی هایمای ما را سرقت کرده است. 
به‌دنبال اظهارات این مرد، تحقیقات برای شناسایی عاملان این سرقت آغاز شد اما شاکی اطلاعات تازه‌ای به مأموران ارائه داد که مسیر تحقیقات را تغییر داد. او گفت: یک روز قبل از این حادثه زن و شوهری را به‌عنوان سرایدار استخدام کردم که آنها در سوئیتی که در مجاورت خانه خودم بود زندگی می‌کردند و وقتی از عروسی برگشتیم آنها هم نبودند.
اظهارات شاکی، کلید این معما را در اختیار پلیس قرار داد. چرا که شواهد حاکی از آن بود که این زن و شوهر عاملان دستبرد به خانه اعیانی هستند. بررسی‌های بیشتر نشان می‌داد این زن و شوهر علاوه بر سرقت وسایل با ارزش صاحبخانه، وسایلی که در خانه سرایداری هم بوده سرقت کرده و سوار بر خودروی هایمای صاحبخانه از آنجا گریخته‌اند. چند روز از وقوع این سرقت می‌گذشت که مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که حاکی از آن بود سارقان با خودروی هایمای سرقتی در شهرستان بروجرد سوخت‌گیری کرده‌اند و به‌احتمال زیاد بعد از سرقت به آنجا فرار کرده‌اند. همچنین مأموران با بررسی حساب بانکی این زن و شوهر پی بردند مبالغ زیادی پول به‌حساب آنها واریز شده و این واریز‌ها هنوز ادامه دارد. در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران افرادی را که این پول‌ها را واریز کرده بودند شناسایی کردند و پی بردند آنها مالخران اموال مسروقه هستند که بعد از خرید اموال سرقتی پول آنها را به‌حساب سارقان واریز می‌کنند. وقتی تحقیقات مأموران در این خصوص تکمیل شد مأموران با اخذ نیابت قضایی راهی بروجرد شدند و درحالی‌که مخفیگاه سارقان را شناسایی کرده بودند در عملیاتی ضربتی زن و شوهر سارق را دستگیر کردند. سردار کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این‌باره گفت: در جریان رسیدگی به این پرونده علاوه بر زن و شوهر سارق، 5مالخر نیز دستگیر شدند و همگی به جرائم خود اعتراف کردند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید