• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 30 تیر 1399
کد مطلب : 105337
+
-

راسته‌های فرهنگ و هنر در پایتخت راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از ایجاد راسته‌های فرهنگ و هنر در پایتخت خبر داد و گفت: این ظرفیت با همکاری سازمان میراث فرهنگی، برای دستفروشان، هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی شکل خواهد گرفت.
به‌گزارش همشهری، سیدعلی مفاخریان با اشاره به نشست خود با معاون صنایع‌دستی کشور اظهار داشت: در این جلسه نحوه برگزاری روز بازارهای تخصصی صنایع‌دستی، مکان یابی با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات مناطق ۲۲ گانه تهران بررسی و ارزیابی شد. وی با تأکید بر آمادگی شهرداری برای کمک به توسعه و رونق صنایع‌دستی، افزود: استفاده از فضاهای شهری مناسب برای نمایش و فروش صنایع‌دستی می‌تواند در ارتقای جایگاه این هنر نقش مؤثری ایفا کند.
همچنین سیدعلی مفاخریان، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره کیوسک‌های شهر گفت: ‌باتوجه به ضرورت به‌روزرسانی کیوسک‌های تهران، فراخوان طراحی کیوسک‌های جدید منتشر شده و به‌زودی اجرایی خواهد شد.
او با اشاره به اینکه این فراخوان توسط سازمان زیباسازی منتشر شده افزود: ‌کمیته‌ای علمی برای شناخت نیازهای فعلی شهروندان تشکیل شده و قرار است براساس همین موارد، کیوسک‌ها طراحی شود. به‌گفته مفاخریان پس ازوصول این طرح‌ها، ارزیابی و انتخاب آنها توسط هیأت داوران انجام شده و بدنه‌های تازه به‌تدریج و با رعایت برخی اولویت‌ها تعویض می‌شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید