محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه بخش خصوصی در سنوات گذشته با حمایت شهرداری بخشی از اتوبوسها را تامین کرده است گفت: با توجه به افزایش زیاد قیمت، خرید اتوبوس جدید برای بخشهای خصوصی، دیگر امکانپذیر و مقرون به صرفه نیست.
بهگزارش همشهری، ترفع با تأکید بر اینکه از حدود 6هزار دستگاه اتوبوس تهران، بالغ بر 70درصد آنها فرسوده هستند، افزود: هماکنون، عمر متوسط اتوبوسهای شهر تهران 12سالونیم است و براساس مطالعات انجام شده، تهران به 9هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد.
او با بیان اینکه هزینههای شرکت واحد در شرایط کرونا سنگین و سرسامآور شده و به همان نسبت، درآمدهای آن بهدلیل کاهش مسافر به میزان بیسابقهای کم شده است، تصریح کرد: شهرداری تهران با رویکرد مثبت در زمینه کمک به سلامتی شهروندان، تاکنون همه هزینههای خریدمواد ضدعفونیکننده ناوگان اتوبوسرانی پایتخت و تجهیزات مورد نیاز آن را تامین کرده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه دولت تاکنون در زمینه جبران کاهش درآمدها و افزایش هزینههای بهداشتی به اتوبوسرانی تهران کمک نکرده است، خاطرنشان کرد: فقط یک قلم درخصوص ماسک مورد استفاده روزانه، با توجه به 6300پرسنل شرکت واحد اعم از رانندگان و نیروهای عملیاتی و ستادی و نیز 5هزار راننده و پرسنل بخش خصوصی، هر روز به 11300ماسک نیاز داریم.
دو شنبه 30 تیر 1399
کد مطلب :
105336
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/31YvR
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved