• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 24 تیر 1399
کد مطلب : 104852
+
-

پلیس از ورود بدون ماسک به مترو جلوگیری می‌کند

رئیس پلیس متروی پایتخت خبر داد از ورود مسافران فاقد ماسک به مترو جلوگیری می‌کند.
سرهنگ سعید عطاءاللهی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص الزام استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سرپوشیده، ورود بدون ماسک به مترو نیز ممنوع بوده و پلیس بر حسب وظیفه‌ای که بر عهده دارد، از ورود شهروندان و مسافران بدون ماسک از گیت‌های مترو به داخل جلوگیری می‌کند.
او با بیان اینکه استفاده از ماسک در ایستگاه‌های مترو از خرداد اجباری شده بود، گفت: البته اینطور نیست که پس از مصوبه اجباری‌شدن ماسک، پلیس به این موضوع ورود کند بلکه قبل از آن نیز با توجه به اعلام اجباری‌بودن استفاده از ماسک در مترو، پلیس در این زمینه در کنار مأموران و کارمندان مترو حضور داشت.
عطاءاللهی با تأکید بر اینکه مأموران پلیس در تمام ساعات و در تمام ایستگاه‌های مترو در مجاور گیت‌ها مستقر هستند و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری می‌کنند، گفت: در روزهای نخست شروع طرح در خرداد‌ماه ما مشکلات متعددی داشتیم و متأسفانه برخی‌ شهروندان به هشدارها توجه نکرده و بدون ماسک وارد ایستگاه‌ها می‌شدند. خوشبختانه به مرور این وضعیت بهتر شده به‌طوری که الان می‌توانم بگویم بیش از ۹۰درصد از مسافران مترو از ماسک استفاده می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید